جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معصومه ذوالفقاری - سمنان

حوزه/ خانم ذوالفقاری گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای دشمن بسیار خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، معصومه ذوالفقاری، پیش از ظهر امروز، در همایش «سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی» که به میزبانی مدرسه علمیه عصمتیه سمنان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرصتی برای تبیین و تشریح شخصیت ارزشمند و والای شهید حاج قاسم سلیمانی است تا ابعاد شخصیتی ایشان در قالب درسی برای نسل جدید تبلیغ و تبیین شود.

مدیر مدرسه علمیه عصمتیه سمنان، با بیان اینکه امروز شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی والای تراز اسلامی و مسجدی در دلهای جوانان نفوذ کرده است، تصریح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای دشمن بسیار خطرناک‌تر از سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: شجاعت، تواضع، ولایتمداری و بصیرت، استکبار ستیزی و حضور فعال در جبهه مقاومت برای حفظ و حراست از کیان اسلامی نشان از تربیت فاطمی و کوثری ایشان دارد.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: اوصاف و ویژگی های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی سبب شده تا امروز ایشان در اذهان ملت ایران، به عنوان اسوه مقاومت، رزمنده پویا، مدافع حرم، حافظ امنیت، معلم اخلاق و پدری مهربان و دلسوز برای ملت‌های مسلمان جهان، نقش ببندد.

وی گفت: چه زیبا و شگرفت است که اولین سالگرد شهادت ایشان مقارن و مصادف با ایام فاطمیه شده است، یقینا ایشان در دفاع از ولایت و پشتیبان ولایت بودن، راه را از مادرشان حضرت زهرا(س) آموختند و به خوبی آنچه آموختند این مطلب را به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha