جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر بصیرت افزایی، گفت: تنها راه مقابله با فتنه گران پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، آیت الله سید احمد خاتمی، در همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان انتظامی استان البرز، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س)، گفت: وجود این مجالس از بوستان های بهشتی است که به عطر شیرین قرآن کریم مزین شده است.

وی افزود: حضور حافظان قرآن کریم و خانواده معظم شهدا در این مجلس حال و هوای خاصی به این مراسم داده است.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به فتنه دشمنان در سال های اخیر گفت: زحمات فرمانده انتظامی استان البرز و کارکنان تحت امر آن حقیقتا شبیه جهاد در راه خدا بود که این امر شایسته تقدیر است.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب با روش ها و شگردهای مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب شکوهمند اسلامی اند که با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری همواره ناکام مانده اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایجاد فتنه توسط دشمنان بر ضرورت بصیرت افزایی کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: تنها راه مقابله با فتنه گران پیروی از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید سردار سلیمانی گفت: دشمنان زبون این ملت، دست به جنایت بزرگی زده اند که به فضل الهی تاوان آن را خواهند داد.

آیت الله خاتمی در پایان گفت: هدف اصلی دشمنان مقابله با ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی است که به فضل الهی باز هم در این راه ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha