چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید خبرنگاران قمی از واحدهای صنعتی شهرک محمودآباد

حوزه/ جمعی از خبرنگاران با پیگیری سازمان بسیج رسانه استان قم ضمن بازدید از کارخانجات واقع در شهرک صنعتی محمودآباد با ظرفیتهای تولیدی قم آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی تاجیک ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران استان قم از ظرفیت‌های تولیدی شهرک صنعتی محمودآباد قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این برنامه در راستای تولید گزارش برای بخش «جهش تولید» ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم تدارک دیده شده است گفت: این بازدید با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برگزار و خبرنگاران از کارخانجات تولید لوازم خانگی، فولاد و آجرنسوز بازدید کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری این بازدید آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان و اطلاع از مسائل و مشکلات آنان بود که از این طریق محقق گردید.

مسئول بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره ابوذر در نظر دارد در ادامه برنامه‌های تولید محتوای خود کارگاه‌های مبانی طنز، تیتر نویسی حرفه‌ای و همچنین عکاسی خبری را نیز طی هفته‌های آینده برگزار کند افزود: اطلاع رسانی این کارگاه‌ها از طریق کانال رسمی جشنواره و همچنین کانال بسیج رسانه قم در ایتا انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha