جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ اجتماع بانوان فاطمی در اهواز

حوزه/ بانوان فاطمی اهواز، برای بیعت با سردار دل‌ها، سلیمانِ ایران، حاج قاسم سلیمانی، در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) دور یکدیگر جمع شدند تا به جهانیان ثابت کنند، بانوان دیار شهیدپرور خوزستان، همواره در راه اسلام، امام و شهدا ثابت قدم بوده و هیچ گاه از خط ولایت جدا نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجتماع بانوان انقلابی اهواز، به مناسبت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه اقامه عزای شهادت حضرت زهرا(س) در مصلی امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار عباس یوسفی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، به بیان  دشمنی‌های استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا شاخص‌های بسیار بزرگی که انقلاب اسلامی دنبال می‌کرد به جهان مخابره شود و نظام‌های سلطه در سراسر جهان دریافتند که هرچه انقلاب اسلامی توسعه پیدا کند تهدید بزرگی برای آن‌ها خواهد بود؛ لذا اقدامات بسیار زیاد و وسیعی را علیه انقلاب اسلامی انجام دادند که ۸ سال جنگ تحمیلی، راه‌اندازی جنگ‌های مختلف امنیتی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و... ازجمله این اقدامات است.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهادت حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت: حاج قاسم بهترین الگوی مبارزاتی برای همه مردم جهان بوده و فرهنگی را بنانهاده که هرگز فراموش نخواهد شد و امروزه تمام دنیا او را به‌عنوان کسی که برای نجات ملت‌ها و انسانیت از یوق استکبار فداکاری کرده و به شهادت رسیده می‌شناسند.

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، روز ۹ دی را روز بصیرت امت دانست و بیان کرد: ۹ دی سالروز روزی است که امت اسلامی بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان داد و به دشمن فهماند که تا زمانی که مردم درصحنه‌های انقلابی حاضر هستند هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است ازآن‌جهت که وقتی زندگی حاج قاسم را مورد کنکاش قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که او پرورش‌یافته اهل‌بیت عصمت و طهارت بوده و مکتب او مکتب حضرت فاطمه زهراست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا با شهادتش ولایت مداری و امام محوری را برای همیشه تاریخ به همگان آموخت و به همه یاد داد که امام برحق مانند کعبه است و باید به گردش طواف کرد.

گفتنی است پایان بخش این مراسم، نیز نوای گرم حجت‌الاسلام شحیطاط در ذکر مصیبت مادر سادات(س) بود که این محفل انقلابی را نورانی کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، بانوان فاطمی اهواز با سردار دل‌ها، سلیمانِ ایران، حاج قاسم سلیمانی، عهد و پیمان بستند که همواره در راه اسلام، امام و شهدا ثابت قدم بوده و هیچ گاه از خط ولایت جدا نخواهند شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha