یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام ممی زاده گفت: هدف ‌گذاری شوم، امروز با پیچیدگی‌های بیشتر در بستر تحریف، گروگان‌گیری اقتصادی و معیشت مردم و پیوند آن به مذاکره و سازش با جبهه سلطه در دستور کار جدی دشمنان انقلاب قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام ممی زاده، امروز در جمع پایوران ناحیه دانشجویی استان آذربایجان شرقی، با توجه به اهمیت نه دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد و فتنه سال ۱۳۸۸ را از مهم ترین چالش های سیاسی، اجتماعی نظام جمهوری اسلامی تا کنون دانست.  

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸، چند نفر از شخصیتهای سیاسی که سابقه انقلابی نیز داشتند، به تقابل صریح با نظام اسلامی و ساختارهای آن از جمله قانون اساسی جمهوری اسلامی برخاستند و با طرح ادعاهای غیرقانونی جهت بسیج هواداران خود علیه نظام اقدام کردند.  

وی ادامه داد : از دیدگاه مقام معظم رهبری، فتنه ۸۸ یک برنامه طراحی شده از سوی دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی بود که حداقل ۱۰ تا ۱۵ سال قبل آن را آماده کرده بودند. مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند: «من در همین فتنه‌ی ۸۸ به بعضی دوستان، قرائن و شواهد را نشان دادم؛ حداقل از ده سال، پانزده سال قبل از آن، برنامه‌ریزی وجود داشت». بیانات در دیدار دانشجویان و جوانان استان قم‌(۴/۸/۸۹) 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی افزود: مهمترین هدف فتنه ۱۳۸۸، ایجاد شکاف و گسست در رابطه امام و امت، تحت لوای اسلام بود؛ همان چیزی که از منظر امام خمینی(ره) عوامل مستحدثه و ایضا عوامل مبقیه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.  

وی ادامه داد: این هدف ‌گذاری شوم، امروز با پیچیدگی‌های بیشتر در بستر تحریف، گروگان‌گیری اقتصادی و معیشت مردم و پیوند آن به مذاکره و سازش با جبهه سلطه در دستور کار جدی دشمنان انقلاب قرار گرفته است.  

حجت الاسلام ممی زاده تصریح کرد: حماسه‌ای دیگر از جنس ۹دی و ۱۹ دی اما در حوزه تبیین و روشنگری عرصه و البته تقویت‌ مولفه‌های قدرت و ظرفیت‌های داخلی برای برون‌رفت از مشکلات لازم است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha