جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد علی سالاری-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه محوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرها و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: سال گذشته در چنین ایامی شخصی را از دست دادیم که نه‌تنها مایه افتخار کشور بود بلکه تمام دنیا و تمام آزادیخواهان به وجود این سردار مباهات داشتند و نام او لرزه بر پیکر کفار و مستکبرین می‌انداخت.

وی افزود: سیزدهم دی‌ماه تشییع‌جنازه سردار شهید سلیمانی در عراق و در شهرهای ایران بی‌سابقه بوده؛ به‌گونه‌ای که مقام معظم رهبری از این ایام به‌عنوان ایام‌الله یاد کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ دولتی و حکومت رسمی جرئت نکرده بود که به‌صورت مستقیم به آمریکا حمله کند، گفت: در روز هجدهم دی‌ماه سال ۹۸ پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در کشور عراق توسط نیروهای ایران مورد اصابت موشک قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه یکی از نقاط استراتژیک برای آمریکا بود و هیچ‌گاه تصوری از این‌که ایران بتواند این پایگاه را بزند، وجود نداشت، زیرا آن‌ها پایگاه‌های دیگر را در عراق بعد از شهادت سردار تخلیه کرده بودند اما به دلیل فاصله‌ای که این پایگاه با مرز ایران داشت، امکان حمله نمی‌دادند.

حجت‌الاسلام سالاری یادآور شد: مقام معظم رهبری در روز ۱۸ دی‌ماه سال گذشته اعلام کردند که این حرکت تنها سیلی کوچکی به دشمن بود و قطعاً انتقام سردار نبوده است، پس به‌زودی در انتظار انتقام سخت ما باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه از پیش‌بینی برگزاری بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت در خراسان شمالی خبر داد.

وی از محور قرار گرفتن تمامی مراکز شهرستانی در روزهای دهه بصیرت خبر داد و گفت: امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، دهه بصیرت بین شهرستان‌های استان تقسیم‌بندی شده است که در همان روز مشخص شده برنامه به‌صورت محوری در آن شهرستان انجام شود.

حجت‌الاسلام سالاری با تشریح برنامه‌های این دهه افزود: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری سپاه، اداره کل امور زندان و دادگستری، نذر خون، اعزام گروه جهادی به مناطق محروم، رونمایی از کتاب سردار دل‌ها، برگزاری مسابقات در فضای مجازی، برگزاری کرسی آزاداندیشی، نشست تبیینی شاخص‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی، جلسه پرسش و پاسخ مجازی در خصوص مسائل فتنه، جشنواره سرود بچه‌های مسجد، اجرای رزمایش مواسات و برگزاری نمایشگاه عکس در چهار نقطه از بجنورد از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha