پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هماره در میدان

حوزه/ هم‌زمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها و شهید مجاهد، ابومهدی المهندس، پوستر "هماره در میدان" به همت جمعی از طلاب هنرمند اهوازی، تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها و شهید مجاهد، ابومهدی المهندس، پوستر «هماره در میدان» توسط «استودیو کوثر» وابسته به جمعی از طلاب هنرمند اهوازی تولید و منتشر شد.

در این راستا حجت الاسلام محمد پلوزاده، مدیر استودیو کوثر اهواز، در گفتگو با خبرنگار حوزه در اهواز، بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن سالگرد شهادت "شهید حاج قاسم سلیمانی" و "شهید ابومهدی المهندس"، با ترافیکی از پوسترهایی با موضوع شهادت حاج قاسم مواجه هستیم و طبیعتا توجه طراح ها در تولید پوستر بیشتر معطوف به شهید سلیمانی است. احساس کردیم ممکن است شخصیت شهید ابومهدی المهندس مقداری مورد تغافل قرار بگیرد.

وی افزود: از این رو با هماهنگی و همکاری بنیاد «مکتب حاج قاسم» تصمیم گرفته شد در "استودیو کوثر" اهواز پوستری با موضوع خدماتی که شهید "ابومهدی المهندس" انجام داده تولید و ارائه شود. این پوستر پس از جلسات متعدد ایده یابی تولید شد. در این جلسات شعارهای خوبی پیشنهاد داده شد که نهایتا بنا شد پوستر با عنوان "هماره در میدان" ارائه شود. از طرفی در انتخاب شعار سعی شد یک هماهنگی بین این شعار با شعاری که امسال برای حاج قاسم با عنوان «مرد میدان» در نظر گرفته شده وجود داشته باشد.

حجت الاسلام پلوزاده، در پایان اظهار کرد: شهید ابومهدی المهندس همواره در کنار مردم بوده و در اتفاقات مختلف با درد مردم شریک بود. سعی ما بر این بود که همه این موارد را در پوستر نشان دهیم. تصویرسازی این پوستر توسط آقای کمیل کریمی، از تصویر سازان برجسته کشوری انجام شد. از آنجایی که مخاطب این پوستر فقط داخل کشور نیست، به دو زبان فارسی و عربی تهیه و تولید شده و بحمدالله در کشورهای عربی نیز انتشار یافته و به لطف خدا بازخوردهای بسیار خوبی نسبت به این پوستر دریافت شد.

لازم به ذکر است، کلمه «هماره» در فرهنگ لغت فارسی مخفف «همواره» یعنی همیشه و دائم می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha