جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد بارانی

حوزه/ حجت الاسلام بارانی گفت: پیام ۹ دی این است که دشمنان همچنان در حال توطئه هستند و کسانی می توانند در مسیر انقلاب بمانند که مانند سردار سلیمانی با بصیرت و با فکر انقلابی مسئولیت های خود را انجام می دهند. امید داریم هیچگاه مدیون خون شهدا نباشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی، در آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهمیرزاد، به میزبانی فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: از زحمات بی شائبه حجت الاسلام احمدپناه در مدت ۲۲ سال خدمت صادقانه به مردم شریف شهمیرزاد تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه حجت الاسلام احمدپناه همواره با صبر و دقت امور شهمیرزاد را پیش می بردند و بسیار فعال ظاهر شدند، تصریح کرد: امیدواریم ایشان در دیگر مراحل زندگی پر برکتشان همواره با بصیرت و معرفت الهی استوار  موفق و پیروز باشند و با تجربه خود همواره حق مدری بر کردن مردم شهمیرزاد دارند.

وی افزود: حجت‌الاسلام رحیمی زاده نیز از نیروهای بومی شهمیرزاد محسوب می شوند که با تجربه پربار خود به درستی می توانند جایگزین امام جمعه سابق باشند.

حجت الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: ۹ دی ماه دهه بصیرت است و دعا میکنیم که همه ما عاقبت بخیر شویم. در سال ۸۸ کسانی که در بدنه نظام بودند آن فاجعه و فتنه را رخ دادند و با بیانات رهبری در ۹ دی ۴۰ میلیون نفر در کشور بیدار شده و چشم فتنه را کور کردند.

وی افزود: پیام ۹ دی این است که دشمنان همچنان در حال توطئه هستند و کسانی می توانند در مسیر انقلاب بمانند که مانند سردار سلیمانی با بصیرت و با فکر انقلابی مسئولیت های خود را انجام می دهند. امید داریم هیچگاه مدیون خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha