پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محسن فاطمی نیا

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: کار امامت جمعه کار سختی است مخصوصاً برای امام جمعه که استاد اخلاق است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محسن فاطمی نیا، در آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهمیرزاد، به میزبانی فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت:  این روز و این برنامه، برنامه نماز است ۶۹ آیه قرآن کریم در خصوص نماز تاکیدکرده است و این اهمیت موضوع نماز جمعه را در مملکت اسلامی نشان می دهد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان با بیان اینکه تقدیر و تشکر از حجت الاسلام احمدپناه این سید و استاد اخلاق در یک جلسه و دو جلسه قابل انجام نیست، تصریح کرد: کار امامت جمعه کار سختی است مخصوصاً برای امام جمعه که استاد اخلاق است.

وی با بیان اینکه از حجت الاسلام احمدپناه جز متانت و وقار چیزی ندیدیم، در شهری که ایشان به عنوان یک وزنه بودند خداحافظی کردن کار سختی است، افزود: ما آمادگی آن را داریم که هر کجا که ایشان بفرمایند از وجود پر برکتشان استفاده کنیم و حجت الاسلام احمدپناه را همچنان بزرگ شهر شهمیرزاد می‌دانیم که مسائل را با کدخدامنشی حل می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه امید داریم از منبر و علم ایشان همچنان در جایگاه های دیگر استفاده کنیم و یک عالم هیچ گاه بازنشسته نمی شود، خاطرنشان کرد:  تبریک به حجت الاسلام رحیمی زاده که به واقع پدر معنوی در شهر درجزین بودند و همواره رابطه خوبی با مسئولین و مردم دارند و حجت الاسلام احمدپناه بستر خوبی را در شهر شهمیرزاد فراهم نمودند و امام جمعه جدید از این تجربیات همچون گذشته استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha