شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدرضا رحیمی زاده

حوزه/ حجت الاسلام رحیمی زاده گفت: شهمیرزاد یک بخش گردشگری است و زیرساخت‌های موجود جوابگوی این بخش گردشگری نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محمدرضا رحیمی زاده، در آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهمیرزاد، به میزبانی فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: امام جمعه باید با همه و در اختیار همه مردم باشد اما در تصمیم گیری ها همواره خط ولایت مد نظر است.

امام جمعه جدید شهمیرزاد با بیان اینکه بنده با حجت الاسلام احمد پناه به واسطه ارتباط صمیمی و قدیمی خود از تجربیات ایشان استفاده خواهم کرد، تصریح کرد: از حرکت کریمانه مردم درجزین  که رخصت دادند مسئولیت شهمیرزاد را بپذیرند تشکر می کنم.

 وی با بیان اینکه باید از ریز تا درشت مشکلات مردم را پیگیر باشیم و همواره زبان گویای مردم باشیم، افزود: در شهرستان ضمن حفظ وحدت بین مردم باید حقوق مردم بخش شهمیرزاد در سطح استان پررنگ تر دیده شود.

حجت الاسلام رحیمی زاده با بیان اینکه شهمیرزاد یک بخش گردشگری است و زیرساخت‌های موجود جوابگوی این بخش گردشگری نخواهد بود، خاطرنشان کرد: از شورا و شهرداری درجزین که یکی از منسجم ترین شوراها و شهرداری ها هستند تشکر می کنم و از فرماندار شهرستان که به واقع انسانی پرتلاش، جهادی و ولایی است که تصمیمات حکیمانه و به دور از خطوط سیاسی اتخاذ می‌کند.

وی گفت: امام جمعه مهدیشهر نیز به بنده لطف داشتند و امیدواریم با همکاری هم بتوانیم کارها را به فضل الهی پیش ببریم. امیدوارم با حمایت مردم بتوانم آن طور که رضای خداست در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز بخش شهمیرزاد ظاهر شوم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha