جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه / امام جمعه مراغه گفت: مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران ۸۸ وارد صحنه شدند و برائت خود از فتنه‌گران را اعلام کردند و به دنیا نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند.  

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی پورمحمدی، عضو خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز با اشاره به حدیث امام علی علیه‌السلام «فَقْدُ الَبصَرِ اهْوَنُ من فَقْدِ البَصیرَهِ؛ نابینایی آسان‌تر است از کوردلی»، گفت: کسی که بصیرت نداشته باشد، در موارد بحرانی، راه حق را از باطل نمی تواند تشخیص دهد و گمراه می شود.  

وی افزود: بصیرت از طریق تقوا و معنویت بدست می آید که خداوند در سوره انفال آیه ۲۹ می فرماید: «إِن تَتَّقُوا اللَّهَ یَجعَل لَکُم فُرقانًا، اگر از (مخالفت فرمان) خدا بپرهیزید، برای شما وسیله‌ای جهت جدا ساختن حق از باطل قرارمی‌دهد». 

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: در مورد تشخیص حق از باطل، نمونه های فراوانی وجود دارد که در زمان حال، شخصیت ها و نامداران که بصیرت نداشتند،  فریب دشمنان را خوردند و جریان های انتخابات سال ۸۸ بوجود آمد.  

 امام جمعه مراغه تاکید کرد: مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران ۸۸، وارد صحنه شدند و برائت خود از فتنه‌گران را اعلام کردند و با این کار حماسه ۹ دی نقش بست و با این کار مردم با مقام معظم رهبری بیعت کردند و به دنیا نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند.

 عضو خبرگان رهبری ادامه داد: این مردم همان مردمی هستند که فرزندان خود را با اشاره امام خمینی (ع) به میدان جنگ فرستاند تا از کشور دفاع کنند و  الان هم گوش به فرمان مقم معظم رهبری هستند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha