پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اکرمی سراب

حوزه/ امام جمعه سراب گفت: تا زمانی که مردم پشت سر ولی فقیه حرکت و از رهنمودهای ایشان پیروی کنند، بدون شک آسیبی به انقلاب نمی رسد و مشکلی برای کشور پیش نمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در وبینار تخصصی فعالان مجازی این شهرستان، با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی روز اطاعت از ولی فقیه است. 

وی ادامه داد: در سال ۱۳۸۸ عده ای که دست نشانده دشمنان انقلاب بودند با ادعای تقلب در انتخابات به قصد براندازی نظام، به مقدسات توهین کردند و همین موضوع باعث شد تا غیرت دینی مردم جریحه‌دار شود. 

امام جمعه سراب افزود: در عاشورای سال ۱۳۸۸، مردم دیدند که این افراد به خیمه عزای امام حسین (ع) توهین کردند و حرمت نگه نداشتند، به همین دلیل یقین پیدا کردند که ادعای تقلب در انتخابات پایه و اساس ندارد. 

وی ادامه داد: حمایت‌های آمریکا، انگلیس، وهابیت و سلطنت‌طلب‌ها در حمایت از آشوبگران برای شناخت مردم از این افراد بسیار موثر بود.

امام جمعه سراب تصریح کرد: تا زمانی که مردم پشت سر ولی فقیه حرکت و از رهنمودهای ایشان پیروی کنند، بدون شک آسیبی به انقلاب نمی رسد و مشکلی برای کشور پیش نمی‌آید. 

حجت الاسلام اکرمی ادامه داد: در این سال‌هایی که از انقلاب می‌گذرد، طوفان‌ها و فتنه‌ها به برکت وجود ولی فقیه خنثی شده است و کشتی انقلاب به سر منزل مقصود خواهد رسید. هر چقدر که دشمنان داخلی و خارجی بخواهند مردم را از ولی فقیه دور کنند باز هم مردم نشان خواهند داد که به ولایت وفادار هستند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha