سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ یک سال در درد فراق کسی سوختیم که حیاتش، درس‌نامه‌ای از ظلم‌ستیزی، مظلوم نوازی، شجاعت در برابر دشمنان و تواضع در برابر دوستان، صلابت در میدان نبرد و کرامت در میدان سخاوت، بکاء در سجّاده عبودیت، فریادگری در برابر مستکبرین و فریادرسی در برابر مستضعفین بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیانیه قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بدین شرح می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یک سال از عروج عارفانه سردار دل‌ها، عبد صالح خدا، مالک اشتر زمان، اسوه جهانی مقاومت، سرباز مخلص ولایت، رهنمای راه سعادت، عارف واصل صمدانی، شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت. یک سال در درد فراق کسی سوختیم که حیاتش، درس‌نامه‌ای از ظلم‌ستیزی، مظلوم نوازی، شجاعت در برابر دشمنان و تواضع در برابر دوستان، صلابت در میدان نبرد و کرامت در میدان سخاوت، بکاء در سجاده عبودیت، فریادگری در برابر مستکبرین و فریادرسی در برابر مستضعفین بود و شهادتش، تابلوی زیبایی از وحدت جبهه حق، انسجام قلوب مؤمنین، بصیرت افزایی، دشمن‌شناسی، گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی، ایستادگی در برابر زورگویان، تحقق شعار هیهات منا الذله، غبار زدایی از چهره واقعی استکبار جهانی و نمایش دست چدنیِ جنتلمن‌های میز مذاکره بود.

قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی ضمن عرض تسلیت سالگرد عروج عارفانه این سردار بزرگ انقلاب به پیشگاه مقدس بقیةالله الاعظم و مقام معظم رهبری و ملت قدرشناس و بصیر ایران اسلامی و همه آزادگان جهان و ضمن عرض تسلیت به ملت شریف عراق در سالگرد عروج شهید والامقام ابومهدی المهندس، اعلام می‌دارد:

۱.  لحظه‌ای درراه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خصوصاً ثمرۀ عظیم این شجرۀ طیبه یعنی ولایت‌فقیه کوتاه نخواهیم آمد و تا پای جان درراه انقلاب و ولایت می‌ایستیم و خود را مخاطب وصیت‌نامه حاج قاسم می‌دانیم که بزرگ‌ترین دغدغه خود را در خطاب به مردم و علما، "حفظ انقلاب و حمایت از ولایت‌فقیه" اعلام کرد.

۲.  شک نداریم که هم شهادت سردار و هم  شهادت دانشمندان بزرگ کشورمان خصوصاً شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده، حاصل کینه و بغض شدید دشمنان نسبت به پیشرفت‌ها و پیروزی‌ها و حرکت روبه‌جلوی انقلاب اسلامی است و یقین داریم که دشمنان قسم‌خورده انقلاب از این بغض‌ها و کینه‌ها با هیچ مذاکره‌ای، کوتاه نخواهند آمد؛ بلکه مذاکره را بهترین وسیله برای نفوذ بیشتر و واردکردن ضربات سخت‌تر برای از پا درآوردن شجره طیبه انقلاب اسلامی می‌دانند. از مسئولین محترم انتظار داریم با عمل به وظیفه خود در راستای حفظ استقلال و عزت و امنیت کشور و در راستای احترام به خون پاک شهیدان، از هر نوع وادادگی و ذلت پذیری در مقابل دشمنان  انقلاب چه در مسئله برجام و چه در مسئله FATF دوری کرده و نسبت به قسم‌هایی که برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی خورده‌اند تا انتهای مسؤولیت خود پایبند باشند.

۳.  مشکلات اخیر کشور هیچ‌گاه برای مردم عزیز و انقلابی کشورمان شکنندگی نخواهد داشت و تا واردکردن ضربه نهایی به دشمن، این نجابت و صبوری و مقاومت ادامه خواهد داشت.

این مردم همان مردمی هستند که بهترین فرزندان و غیورترین سرداران خود را فدای انقلاب کرده، بدن قطعه‌قطعه شده حاج قاسم‌ها را به دوش گرفته‌اند. 

این مردم همان مردمی هستند که همواره درنبرد همه‌جانبه با دشمنان انقلاب و در آزمون فتنه‌ها سربلند و پیروز بیرون آمده‌اند.

این مردم رادمردانی هستند که در برابر تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، مثل کوه ایستاده؛ و درعین‌حال در برابر آن مشکلات اقتصادی که ناشی از سوء مدیریت، کم‌کاری و نگاه خودتحقیربین و دل‌بسته به غرب برخی مسئولین است، نقد و مطالبه گری را حق خود می‌داند و به‌وقت خود در پای صندوق‌های رأی، پاسخی کوبنده به جریان غرب‌گرای داخلی خواهد داد.

۴.  حاج قاسم سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری در عرصه‌های اعتقادی، سیاسی و فرهنگی بود. او تقابل بین اسلام و کفر را به‌درستی تشخیص می‌داد و درراه ترویج اسلام محمدی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

حاج قاسم سلیمانی درراه احیای شعائر و ارزش‌هایی همچون: اربعین، بازسازی عتبات و ایجاد جبهه مردمی در کشورهای اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

۵.  به رهبر عزیزمان عرضه می‌داریم: شهادت در راه خدا را سعادت دنیا و آخرت دانسته و فراق دوری از شهیدانمان خصوصاً سردار دل‌ها را غم سنگینی بر دل‌هایمان افکنده است، و در هر زمان و مکان و به هر شکلی که نیاز به جان‌فشانی برای اسلام و انقلاب باشد حاضر به فدا شدن در راه دین خدا هستیم. گر چه می‌دانیم که نمی‌توانیم ثلمۀ فراغ حاج قاسم را برای شما پرکنیم؛ ولی راهی را که حاج قاسم رفت با قدرت و قوت ادامه خواهیم داد. فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ

والسلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha