چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان

حوزه/ طی مراسمی حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق ابطحی به عنوان مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، طی مراسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در اصفهان، با تقدیر از زحمات 14 ساله حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان، حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق ابطحی به عنوان مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان معرفی شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین صالحیان، مدیر سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب هر مدیری در نظام اسلامی باید دعای بیستم صحیفه سجادیه را بخواند و سرلوحه کار خود قرار دهد.

مدیر سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در توصیه های خود به جذب بیشتر افراد و گسترش جبهه انقلاب با هر توان تاکید دارند. همچنین پرهیز از اختلافات و تفرقه از دیگر توصیه های رهبری به مدیران است.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی، مدیر جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، گفت: به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه مساجد محور اصلی مقاومت هستند و نباید خود را از برکاتی که یک مسجد در تراز انقلاب اسلامی نصیب ما می کند، محروم‌ سازیم.

مدیر جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان اظهار کرد: سیاست ما با حمایت آیت الله العظمی مظاهری و آیت الله طباطبایی نژاد این است که مساجد استان را در تراز انقلاب  قراردهیم.

وی با بیان اینکه مشکلات بودجه در انجام وظایف در مرکز رسیدگی به امور مساجد همواره یکی از مشکلات پیش روی مدیران بوده است، عنوان کرد: طبق بررسی ها و گفت وگویی هایی که با نمایندگان مجلس در این  چند روز داشتم، در بودجه کشوری ردیفی برای امور مساجد وجود دارد که متاسفانه طی سالهای گذشته فقط به مساجد تهران اختصاص یافته و اصفهان ازآن محروم مانده است.

گفتنی است، در سطح استان اصفهان بیش از 5 هزار مسجد فعالیت می کنند.

   

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha