شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ابطحی

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان، خطبه های حضرت زهرا(س) را منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: حضرت در این خطبه ها، دلیل انحراف جامعه اسلامی را پنج عامل جریان نفاق، رسیدن افراد پست به مقام و منصب، دین زدایی، ایجاد جریان های فکری گمراه کننده توسط افراد گمراه و تبعیت از شیطان  بیان می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی، شامگاه چهارشنبه در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حضرت فاطمه (س) را الگویی بی نظیر عنوان کرد و گفت: مقاطع مختلف زندگی ایشان از جهات مختلف الگوست ولی مهمترین بخش زندگی حضرت را می توان در ۷۵ یا ۹۵ روز آخر عمر شریف آن حضرت عنوان کرد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان با اشاره به تحولات مهم پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) و تصمیم خواص جامعه اسلامی در به انحراف کشیدن اسلام حقیقی و محروم کردن جامعه از آن گفت: شرایط به گونه ای پیش رفت که حضرت زهرا (س) یک تنه در مقابله تمام انحرافات ایستاد و از اسلام و قرآن دفاع کرد.

وی، خطبه های حضرت زهرا(س) در آن شرایط بحرانی را خطبه هایی منحصر به فرد و بی نظیر عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا (س) در این خطبه ها، دلیل انحراف جامعه اسلامی را پنج عامل جریان نفاق، رسیدن افراد پست به مقام و منصب، دین زدایی، ایجاد جریان های فکری گمراه کننده توسط افراد گمراه و تبعیت از شیطان  بیان می کند.

ابطحی در ادامه، اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته را مشابه اقدامات دشمنان اسلام پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد و گفت: دقیقا همین شرایط را در این چهل سال تجربه کردیم، ولی تنها عامل خنثی کننده امواج سنگین اقدامات دشمنان خارجی و داخلی در این مدت، دو عامل وجود رهبری به عنوان رکن رکین انقلاب و بصیرت مردم بوده است.

مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در پدافند هوایی به بیان ویژگی های منحصر به فرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: زندگی پر خیر و برکت این فرمانده کم نظیر جبهه مقاومت اسلامی را می توان به سه بخش دفاع مقدس، فعالیت علیه عناصر تجزیه طلب و اشرار جنوب شرق کشور  و فرماندهی سپاه قدس (به عنوان یک فرمانده فراملی و خارج از محدودیت جغرافیایی کشور) تقسیم کرد.

وی، مدیریت جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی را در سه بخش یاد شده، مملو از نتایج بزرگ و راهبردی دانست و گفت: علت این موفقیت ها را باید در ویژگی های خاص آن شهید بزرگ دانست.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان در پایان، تبعیت محض از ولایت، مدیریت در چارچوب نظام ارزشی اسلام، معنویت محوری،  حسن سلوک، جاذبه حداکثری، حضور میدانی در عملیات ها، اقتدار در مدیریت، عدم گرایش به جناح های سیاسی و عدم اعتماد به دشمن را بخشی از این ویژگی ها عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: روابط عمومی پدافند هوایی سپاه(اصفهان)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha