جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره شهید شهروز مظفری نیا

حوزه/ محفل یاد و خاطره شهید شهروز مظفری‌نیا و شهیدان سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر مدافعان به شهادت رسیده در فرودگاه بغداد بر سر مزار شهید مظفری نیا در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محفل گرامی داشت یاد و خاطره شهید شهروز مظفری نیا محافظ و همراه حاج قاسم سلیمانی که به همراه ایشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسید در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار می شود.

این محفل پنجشنبه ۱۱ دیماه از ساعت ۱۶ الی ۱۷ در مقبره الشهدای حرم مطهر بانوی کرامت در صحن امام رضا علیه السلام با حضور پدر و برادر شهید برگزار می شود.

شهید شهروز مظفری نیا از اهالی شهر کهک از شهرهای اطراف قم است که در ۱۳ دیماه ۹۸ به همراه شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و پنج نفر از دیگر همراهان توسط آمریکای جنایتکار ترور شد و پیکر مطهر او پس از تشییع در مقبره الشهدای حرم مطهر بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

گفتنی است این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور مردم برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند به صورت مجازی از کانال های روبیکا، آپارات و سروش آستان به نشانی ASTANQOM@ و یا صفحه اینستاگرام حوزه هنری استان قم به نشانی ARTQOM@ و همچنین پخش زنده پرتال جامع آستان حضرت معصومه سلام الله علیا به نشانی AMFM.IR/LIVE این مراسم را مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha