چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انجمن آفاق مؤسسه امام خمینی

حوزه/ اعضای ۱۸ نفری انجمن آفاق، فارغ‌التحصیلانی از مؤسسه امام خمینی(ره) هستند که در کشورهای مختلف به تحصیل پرداخته و به ایران بازگشته‌اند و هم‌اکنون در همین مؤسسه و مراکز علمی دیگر مشغول فعالیت علمی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انجمن آفاق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در تاریخ ۱۳۸۸/۸/۸ مصادف با میلاد امام رضا علیه‌السلام به صورت رسمی تشکیل شد.

اعضای ۱۸ نفری این انجمن، فارغ‌التحصیلانی از مؤسسه هستند که در کشورهای مختلف به تحصیل پرداخته و به کشور بازگشته‌اند و هم‌اکنون در مؤسسه امام خمینی(ره) و مراکز علمی دیگر مشغول فعالیت علمی می‌باشند.

این اساتید در طول تحصیل در کشورهای دیگر به فعالیت‌های علمی و تبلیغی مختلف پرداخته‌اند و با افراد تأثیرگذاری در خارج از کشور آشنا شده‌اند که ارتباط‌گیری با این افراد می‌تواند در پیشرفت اهداف مؤسسه مفید واقع شود.

بر اساس این گزارش: یکی از فعالیت‌های این انجمن تولید نشریه‌ دوفصل‌نامه آفاق اندیشه "Horizons of Thought" می ‌باشد که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود. مدیر مسئول آن حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حقانی بوده و سردبیر آن حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رهنمایی می‌باشند.

خاطرنشان می شود: طبق اساس‌نامه انجمن، رئیس آن توسط اعضای داخلی انتخاب می‌شود که در حال حاضر حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصباح، دبیر انجمن بوده و حجت‌الاسلام والمسلمین  حقانی نیز دبیر اجرایی انجمن می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha