پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیرزاده

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: با نگاهی به وصیت نامه شهید سلیمانی به خوبی متوجه می شویم که تأکید بر ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه، مهم ترین و پررنگ ترین موضوع در این وصیت نامه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز فرارسیدن چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده که با حضور برخی از خانواده های شهدای مدافع حرم و نیز جانبازان سرافراز دفاع مقدس در پایگاه بسیج محدثه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) قم برگزار شد، اظهار داشت: همه ما مدیون مجاهدت ها و خدمات ماندگار سردار دل ها هستیم و ادای دِین به مقام رفیع این شهید عزیز به این است که به سفارش ها و وصیت هایش به خصوص در مقوله دفاع از اسلام و انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه به خوبی عمل کنیم.

وی افزود: اگر وصیت نامه شهید سلیمانی را نگاهی بیندازیم به راحتی متوجه می شویم که مهم ترین و پررنگ ترین موضوع و مساله در این وصیت نامه، ولایت مداری و تأکید بر تبعیت از ولی فقیه است، کما این که این شهید عزیز و خوشبخت در سخنرانی ها و جلسات مختلف در زمان حیات دنیوی خود بر این موضوع تأکید بسیار می کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: بزرگانی چون شهید سلیمانی، شهید طهرانی مقدم و سید مقاومت، سید حسن نصرالله در کلام و سیره و سبک زندگی شان، ولایتمداری موج می زند و این درس بزرگی برای همه ماست که در همه حال تابع ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به کشور و انقلابمان وارد نشود.

وی با اشاره به فتنه پیچیده و سنگین سال ۸۸ و سقوط برخی از خواص در آن جریانات ابراز داشت: مساله بصیرت و بصیرت افزایی بسیار مهم و کلیدی است و هر چقدر که می گذرد، اهمیت و ضرورت آن مضاعف می شود و لذا برای مقابله با فتنه ها باید بر تعمیق و توسعه مساله بصیرت و آگاهی در سطح جامعه تأکید کرد.

وی در خاتمه گفت: به لطف الهی در سایه هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، قاطبه ملت در جریان فتنه ۸۸ و به خصوص در خلق حماسه نهم دی ماه، سربلند از این آزمون بیرون آمدند اما ما باید همیشه در سایه بصیرت و ولایت مداری، مراقب فتنه های آینده باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha