جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت سرداران مقاومت در مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ مراسم گرامیداشت سرداران مقاومت و اربعین شهادت فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشور، در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم گرامیداشت سرداران مقاومت و اربعین شهادت فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشور، در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، اظهارداشت: ۹ دی یک روز تاریخی برای ایران است؛ روزی که ملت ما تمام‌قد در مقابل دشمن ایستاد و مجدداً خود را بازیابی و پیدا کرد. درواقع آن حادثه جسارت به محرم و عاشورا بود که موجب کنار رفتن غبار فتنه شد و مردم را به صحنه کشاند.

وی افزود: در ۹ دی سال ۸۸ اتفاقات خیلی بد و سختی در کشور رخ داد که بازخوانی آن‌ها بسیار مهم است؛ چراکه تاریخ عبرت‌آموز بوده و وقتی در تاریخ سیر می‌کنیم حوادث مختلف برای ما درس‌آموز خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، به اولین سالگرد شهادت سرداران مقاومت اشاره کرد و گفت: این جنایت یک جنایت نابخشودنی توسط استکبار جهانی بود و در واقع این جنایت نه‌تنها ملت ما بلکه خون تمامی ملت‌های مسلمان و مستضعف دنیا را به جوش آورد و ما حتماً این جنایت را پاسخ‌ داده و انتقام این سرداران بزرگ را خواهیم گرفت.

گفتنی است پایان‌بخش این مراسم، نوای گرم مداح اهل‌بیت حسن صفری در ذکر مصیبت مادر سادات(س) بود که این محفل انقلابی را نورانی کرد.

شایان‌ذکر است بعد از این مراسم سردار شاهوار پور به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، حسینیه "شهدا المقاومه" مدرسه علمیه الغدیر را افتتاح کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha