جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت اللہ موسوی جزائری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، حضرت زهرا را الگویی برای تمام انسان‌ها دانست و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اولین سرباز ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) بود که بعد از ارتحال پیامبر اکرم(ص) پرچم‌دار مبارزه با منافقین شد و توانست با روشنگری پرده از چهره آنها بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، کورش مودت، مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، خانواده‌های شهدای مدافع حرم، و جمعی از معلمان و مسئولان اداره آموزش‌وپرورش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کورش مودت، مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهارداشت: جریان مقدس انقلاب اسلامی مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های بی‌بدیل سردار شهید سلیمانی است و آرمان‌ها و مسیر پرافتخار این شهید بزرگوار به‌وسیله دوستدارانش ادامه خواهد یافت.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی دردانه ایران و جهان اسلام بود بیان کرد: منش، رفتار و کردار این سردار رشید اسلام به‌عنوان اسوه جریان بزرگ مقاومت همواره به‌عنوان نقشه راه آزادی خواهان جهان قلمداد خواهد شد.

حضرت زهرا(س) اولین سرباز ولایت

در ادامه آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت حضرت زهرا و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، حضرت زهرا را الگویی برای تمام انسان‌ها دانست و اذعان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) اولین سرباز ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) بود که بعد از ارتحال پیامبر اکرم(ص) پرچم‌دار مبارزه با منافقین شد و توانست با روشنگری پرده از چهره آنها بردارد.

وی به بیان دو ویژگی برجسته شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس پرداخت و گفت: بنده با هر دو شهید عزیز رفاقت داشتم، هر دو شهید والامقام در تقوا و تواضع مثال‌زدنی بودند و همیشه آرزوی شهادت را داشتند و ما باخدا عهد می‌بندیم که راهشان را تا انتصار نهایی ادامه دهیم.

در پایان این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری از خانواده‌های شهدای مدافع حرم حاضر در جلسه تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha