جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ هم‌اندیشی طلبه معلمان مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه‌های علمیه

حوزه/ مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه می تواند نقش مؤثری در شناسایی استعدادهای برتر در عرصه تعلیم و تربیت در بین حوزویان ایفاء کند و همین افراد هم جذب آموزش و پرورش شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  عبدی در هم اندیشی مرکز تربیت طلاب معلم مبلغ حوزه علمیه قم  که در سالن مرحوم آیت الله حائری  مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد،با بیان این که این سند تحول دارای پشتوانه علمی قوی است و باید تلاش کرد این سند را در مدارس آموزش پرورش اجرا کرد، گفت: متأسفانه در شرایطی قرار داریم که با وجود سند به این مهمی،‌ متاسفانه به سمت سند ۲۰۳۰ غرب رفته ایم.

رئیس مدیر مدرسه علمیه بصیرت پردیسان قم، با بیان اینک سند تحول برای اجرا نیازمند همیاری و همکاری همه معلمین دارد، اظهار داشت: اگر معلمین از این سند بالادستی به درستی آگاهی نداشته  و مطلع نباشند، ممکن است گرفتار سند ۲۰۳۰ شوند و ناخواسته آن را اجرا کنند.

 محمدپور، رئیس دانشگاه فرهنگیان قم نیز با بیان اینکه تا کنون در آزمون دانشگاه فرهنگیان، ۵۰۰  روحانی شرکت کرده اند، ادامه داد: راه اندازی مرکز تربیت معلم مبلغ می تواند در تربیت روحانی معلم مبلغ در مدارس آموزش و پرورش بسیار اثرگذار باشد چرا که این مرکز می تواند روحانیونی در عرصه تعلیم و تربیت تربیت کند، که در مدارس آموزش و پروش در هر عرصه ای موفق عمل کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان قم با بیان اینکه این مرکز می تواند نقش مؤثری در شناسایی استعدادهای برتر در عرصه تعلیم و تربیت در بین حوزویان ایفاء کند و همین افراد هم جذب آموزش و پرورش شوند، اظهار داشت: این می تواند نگرانی دانشگاه فرهنگیان را هم مرتفع و در ادامه زمینه آموزش آنها را هم فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha