شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
دیدار مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان با امام‌جمعه مسجدسلیمان

حوزه/ مدیر و جمعی از کارکنان آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان با امام‌جمعه شهرستان مسجدسلیمان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مدیر و جمعی از کارکنان آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان با امام‌جمعه شهرستان مسجدسلیمان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار رضا فرامرزی، مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان، ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام سید احمدی به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان مسجدسلیمان، جایگاه امامت جمعه را در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاهی بسیار بالا دانست و اظهار داشت: ازجمله جهات اهمیت این جایگاه  آگاهی بخشی دینی، سیاسی و اجتماعی، وحدت بخشی به مردم و ایجاد یکدلی و یگانگی و انسجام بین دستگاه‌های شهرستانی جهت خدمت بیشتر به مردم است.

فرامرزی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزش‌وپرورش عشایر از تلاش‌های جهاد گونه معلمان عشایری در شرایط کرونایی و در استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در هر شرایطی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر کرد و اذعان داشت: همان‌طوری که به‌حق، جامعه پزشکی و پرستاران عنوان مدافعان سلامت گرفته‌اند، معلمان عشایر را هم باید مدافعان تعلیم و تربیت بدانیم.

مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان، در پایان با اشاره به برنامه‌های تربیتی و فرهنگی آموزش‌وپرورش عشایر، از همکاری‌های صادقانه ائمه‌ی جمعه با آموزش‌وپرورش عشایر تقدیر و تشکر کرده و استفاده از ظرفیت روحانیون و مبلغان دینی  را در تحقق اهداف این برنامه‌ها بسیار مهم قلمداد کرد.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام سید حسن سیدی احمدی، امام‌جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک متقابل انتصاب رضا فرامرزی به سمت مدیر آموزش‌وپرورش عشایر، به بیان برکات حضور در نماز جمعه و اهمیت جایگاه نماز جمعه از نگاه احادیث و روایات مختلف پرداخت وبیان کرد: پاکی، بصیرت، تقوی، پاک‌دامنی و وحدت و یکپارچگی از برکات حضور در نماز جمعه است.

وی بندگی واقعی خدا را بالاترین درجه مسلمانی دانست و گفت: بندگی واقعی خدا بالاترین درجه مسلمانی است و یکی از ویژگی‌های که سبب عظمت و بزرگی امام خمینی(ره) شد همین ویژگی بندگی واقعی و مخلصانه او برای خداوند بود. ایشان فقط عظمت خداوند را می‌دیدند و هرگز عظمت قدرت‌های دنیایی تزلزلی در اراده او ایجاد نمی‌کرد.

امام‌جمعه مسجدسلیمان در پایان با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش در تعالی تربیت اقشار جامعه و توسعه کشور برای هر نوع کمک به مدارس عشایری اعلام استقبال و آمادگی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha