پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار درویشیان با آیت الله سعیدی

حوزه/ رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما در بحث مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نداریم و هیچ مانع و اراده‌ای نمی‌تواند ما را از این راه مقدس باز دارد البته آن چه که باید توجه بیشتر به آن شود بسترهای فسادزا در کشور است و برای از بین بردن آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان پیش ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی، طی سخنانی ترور شهید سلیمانی را ترور نماد مقاومت دانست و اظهار کرد: شاگردان مکتب حاج قاسم و سربازان انقلاب پاسخ این جنایت را خواهند داد و انتقام شهید سلیمانی را همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند خواهند گرفت.

وی افزود: شهید سلیمانی همانگونه که حیاتش سراسر از خیر و برکت بود با خون خود صهیونیست ها را در منطقه ریشه کن خواهد کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه تمدید حکم تولیت آستان از سوی مقام معظم رهبری را بیانگر حسن اعتماد معظم له و مؤید شایستگی‌ها و صلاحیت های تولیت دانست.

وی هدف از سفر خود به قم را بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی و تصفیه خانه قم اعلام کرد.

رئیس بازرسی کل کشور گفت: یکی از آسیب‌هایی که در سطح کشور با آن مواجه هستیم و خسارت های جبران ناپذیری که ما در گذشته و در حال با آن روبرو هستیم ترک وظایف مسئولینی است که در دستگاه‌های مختلف در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی مسئولیت داشته‌اند و به آن عمل نکرده‌اند و ما به صورت جدی پی گیر آن هستیم که نمونه بارز آن سفر اخیر به خوزستان بود که بحث اصلی که در آنجا پی گیری شد ترک فعل هایی بود که صورت گرفته بود و با تعدادی از مسئولین هم برخورد شد وتعدادی هم در حال توضیح دادن و دفاع هستند.

وی ادامه داد: ما این هشدار را همواره به مسئولین داده ایم که فکر نکنند امروز که مسئولیت دارند و فرداکه نیستند کسی از آنها سؤال نمیکند؛ همه همواره هم در زمان مسئولیت وهم پس از اتمام آن باید نسبت به عملکرد دستگاه خود پاسخ گو باشند.

در کنار این اقدامات حمایت از مسئولین و مدیران دلسوز، پاکدست، شجاع و ریسک پذیر از رویکردهای جدید قوه قضائیه است.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان با تشکر از مدیریت و اقدامات خوب بازرسی استان قم افزود: قم حرم اهل‌بیت علیه السلام است و به برکت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها باید در همه زمینه ها الگو باشد به ویژه مسائل فرهنگی، عفاف و حجاب وامر به معروف ونهی از منکر که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به مسئولیت های مختلف دستگاه های اجرایی در خصوص مسائل فرهنگی تصریح کرد: دستگاه بازرسی نیز با اهتمام پیگیر این مسئله خواهد بود تا قم در تمام زمینه‌ها به خصوص مسائل فرهنگی الگو باشد؛ ما در بحث مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نداریم و هیچ مانع و اراده‌ای نمی‌تواند ما را از این راه مقدس باز دارد البته آن چه که باید توجه بیشتر به آن شود بسترهای فسادزا در کشور است و برای از بین بردن آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha