جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر سید مرتضی اسماعیلی طبا

حوزه/ دبیر انجمن سواد رسانه‌ای استان قم گفت: رسانه‌ها باید سبک زندگی سردار سلیمانی را در قالب‌های هنری زیبا ارائه کنند.

سید مرتضی اسماعیلی طبا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و در زمینه نقش رسانه‌ها در تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رسانه‌ها باید سبک زندگی سردار سلیمانی را در قالب‌های هنری زیبا ارائه کنند.

وی ادامه داد: اگر سبک مدیریتی سلیمانی در امور اجرایی کشور حاکم می‌شد شاهد این مشکلات نبودیم و اگر مدیریت انقلابی و جهادی مدنظر رهبری که در حاج قاسم تبلور پیدا کرد در بین تمام مدیران عملیاتی شود قطعاً شاهد دگرگونی عظیمی در کشور خواهیم بود.

اسماعیلی طبا به نقش سایر نهادها و سازمان در تبیین مکتب حاج قاسم اشاره کرد و بیان داشت: آموزش‌وپرورش باید در سطوح مختلف تحصیلی به‌ویژه در سنین پایه کودکان و نوجوانان را با زندگی سردار سلیمانی به‌عنوان اسوه و الگو آشنا نماید.

وی ادامه داد: مسئولیت رسانه ملی در ثبت حماسه سردار دل ها خیلی سنگین است، رسانه ملی باید با ساخت یک سریال و یا تله‌فیلم این حماسه را در تاریخ ماندگار کند .

این استاد دانشگاه تصریح کرد: شهرداری‌ها باید اسوه‌های ایثار و مقاومت به‌خصوص سردار سلیمانی را در فضاهای شهری با استفاده از هنرهای اصیل ایرانی نظیر تصویرگری و هنرهای تجسمی و حجمی معرفی نمایند.

وی تأکید کرد: وزارت ارشاد باید با حمایت خود از فیلمسازان، نویسندگان و هنرمندان با ساخت فیلم‌های فاخر، کتاب‌های جذاب و آثار هنری فاخر یاد این شهید بزرگوار را احیا کند.

اسماعیلی طبا تأکید کرد: شهید سلیمانی مظهر مبارزه با تروریست بود و وزارت امور خارجه باید روی این موضوع و طرح آن در محافل دیپلماتیک کار جدی انجام دهد.

وی ادامه داد: در سالگرد شهادت سردار مقاومت انقلابیون باید با حضور فعال خود در حمایت از سردار سلیمانی فضای سایبر را به تصرف خود درآورند.

عضو شورای فرهنگ عمومی قم با بیان این‌که ویژگی‌های سلیمانی باید سرمشق مسئولین اجرایی، قضایی و مجلسیان شود: تصریح کرد: کار فراوان بدون خستگی و بدون تظاهر و ریا، تبعیت از ولایت، شجاعت و اخلاص در عمل از ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.

وی بر ضرورت تغییر نگاه مدیران وزارت ارتباطات بر مدیریت فضای مجازی تأکید کرد و گفت: اینستاگرامی که با حمایت دولت نزدیک به نیمی از پهنای باند اینترنت کشور را اشغال کرده علاوه بر اشاعه فحشا به سانسور گسترده محتواهای مربوط به سردار مقاومت می‌کند که نشان‌دهنده اوج رذالت و بداخلاقی دشمنان کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha