دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 936223
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس به نقش محوری سردار سلیمانی در منطقه اشاره کرد و گفت: در کودتای ترکیه سردار سلیمانی به کمک دولت این کشور آمد و فتنه را خاموش کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»، از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای سلماس با بیان این که سردار سلمیانی در طول عمر خود در مسیر ولایت حرکت کرد، اظهار داشت: سردار سلیمانی با تبعیت از ولایت فقیه دشمن را از مرزهای کشور تا مدیترانه دور کرد.

وی ادامه داد: در جنگ سوریه با فشارهایی که بر روی بشار اسد بود، او تصمیم گرفته بود سوریه را ترک کند و سخنان سردار سلیمانی او را متقاعد کرد تا پای مردمش بایستد و از کشورش محافظت کند.

امام جمعه سلماس به نقش محوری سردار سلیمانی در منطقه اشاره کرد و افزود: در کودتای ترکیه سردار سلیمانی به کمک دولت این کشور آمد و فتنه را خاموش کرد و در مدیریت جنگ غزه و لبنان هم این سردار شجاع اسلام نقش کلیدی خود را ایفا کرد و دشمن صهیونستی را به زانو در آورد.

وی با تصریح بر این که سردار سلیمانی نظامیِ قهرمان دیپلماسی بود، اضافه کرد: بندگی، عبادت و راز و نیازهای شبانه از سردار سلیمانی یک قهرمان بی نظیر ساخته بود که با اطاعت از ولی زمان خود از همه مظلومین جهان حمایت و پشتیبانی می کرد.
 


 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha