جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پویش دانش آموزی قاسم هنوز زنده است

حوزه/ امام جمعه تویسرکان گفت: با شهادت رزمندگان و مدافعان حرم، نه تنها خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود بلکه خون شهدای مقاومت، خصوصا سردار سلیمانی حیاتی دوباره به این مسیر و جبهه داده و وحدت و انسجام غیر قابل وصفی در برابر مستکبران به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جلسه شورای تبلیغ تویسرکان، بعد از ظهر امروز با هدف برگزاری با شکوه مراسم اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دفتر امام جمعه این شهرستان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی موحدی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار کرد: با شهادت رزمندگان و مدافعان حرم، نه تنها خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود بلکه خون شهدای مقاومت، خصوصا سردار سلیمانی حیاتی دوباره به این مسیر و جبهه داده و وحدت و انسجام غیر قابل وصفی در برابر مستکبران به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه یاد حاج قاسم و شهدای مدافع حرم همیشه در یاد و خاطره ما زنده است، گفت: مساجد تویسرکان، مبلغین شهر و روستا باید در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های گرامیداشت سالگرد این شهید را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند و در آن به تبیین نقش و اقدامات این فرمانده بزرگ بپردازند.

امام جمعه تویسرکان، مساجد را سنگر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و مطرح کرد: مساجد باید به‌عنوان اصلی‌ترین کانون‌های حفظ ارزش‌های انقلاب، در ترویج و نشر ارزش‌های انقلابی و شهدای عزیز، نقشی اساسی و مدیریت برتر را بر عهده داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه فعال کردن و استفاده درست از ظرفیت مسجد، از وظایف مبلغان و روحانیون است، عنوان کرد: تحقق این موضوع جز با مدیریت و خوش فکری مبلغین در مساجد امکان پذیر نخواهد بود و لذا شورای تبلیغ به عنوان مرجع رسیدگی به مسائل مبلغین از ایده و طرح‌های جذاب و جدید طلاب در این راستا حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha