جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ستاد دیه استان یزد

حوزه/ یکی از پیرغلامان امام حسین (ع) با همکاری مؤسسه خیریه لبخند بهار استان یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»دریزد، پیر غلام امام حسین (ع) با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ یک میلیارد ریال را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود. 

این نیکوکار که اصرار داشت نام و تصویرش فاش نشود، از سوی مؤسسه خیریه لبخند بهار استان یزد و در معیت مدیر عامل این مؤسسه خیریه در دفتر ستاد دیه استان حضور یافت و دلیل از این اقدام خداپسندانه را ذخیره ای برای باقیات الصالحات خود بیان نمود.

وی گفت: یکی از نیکوترین کارها کمک به همنوع است و چقدر دنیا زیبا می شود اگر کسانی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند به افراد نیازمند کمک کنند تا با این عمل زیبا دل خانواده ها و فرزندان آنها را شاد نمایند که این عمل باعث شادی قلب خود ان فرد نیکوکار و خشنودی خداوند متعال خواهدگشت.

برپایه این گزارش، با اهدای این مبلغ سه زندانی محکوم مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند و تا پیش از این یک میلیارد از سوی نیکوکاران یزدی در ایام کرونا (اهدای مبالغ مراسم ترحیم)به آزادی زندانیان اختصاص یافته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha