جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مرحوم آیت الله العظمی حسینی شاهرودی با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ شهدایی چون قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همه عمرشان را در راه خدا و دین الهی صرف و هزینه کردند و برای همین خدا با آنها معامله شیرین کرد و شهادت نصیب شان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری  در وبینار بررسی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که در درالقرآن علامه طباطبایی(ره) و با همت مجمع طلاب جانباز آزاده حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: خدای متعال سخن از سعادتمندی افراد  در قرآن می کند و برای این سعادت مندی خصوصیاتی قرار داده است که از جمله آن مبارزه در راه دین، جهاد در مسیر الهی و در راه رضایت خدا است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: اما بسیاری از افراد مدعی مبارزه و جهاد هستند، به همین دلیل هرگز سعادت مند نمی شود چون  مبارزه وجهاد شان برای دین، در مسیر الهی و در راه رضایت خدا نیست.

عضو خبرگان رهبری افزود: اما شهدای چون قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همه عمرشان را در راه خدا و دین الهی صرف و هزینه کردند و برای همین خدا با آنها معامله شیرین کرد و شهادت نصیب شان شده و خدا آنها را جزو پاکان عالم قرار داده و همین امر هم سبب شده تا ابد دارای حیات مورد رضایت الهی را داشته باشند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت: آنها کسانی بودند که برای رضایت خدا جان خود را در طبق اخلاص گرفتند و در مسیر حق و دین داری شتافتد و به سعادت ابدی دنیا و آخرت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha