پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام امامی

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: سردار سلیمانی تمام هستی اش را در راه ولایت و اهل بیت(ع) کف دست گرفت و به میدان آمد و بنا به فرمایش رهبر انقلاب همیشه از دوربین و رسانه ای شدن فرار می کرد، اما خداوند او را به جایی رساند که شهادتش تمام دنیا را به لرزه در آورد و شهره خاص و عام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی شامگاه پنج شنبه در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) که در منزل شهید حسن زاده برگزار شد، با بیان این که حضرت زهرا(س) رهبر ولایت مداری است، اظهار داشت: در هر برهه ای که شیعه توانسته عَلَمی را نگه دارد و موفقیتی را به دست بیاورد در اثر عنایات حضرت زهرا (س) بوده است.

وی با تصریح بر این که حضرت زهرا (س) در روز قیامت به فکر امت رسول خدا و محبین خود خواهد بود، ادامه داد: در روز قیامت که انسان ها جرأت حرف زدن نخواهند داشت، حضرت زهرا (س) برای نجات شیعیان و محبین خود اقدام خواهد کرد و از پروردگار اذن شفاعت آن ها را خواهد گرفت.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه اضافه کرد: اگر به حدیثی که حضرت زهرا (س) می فرماید؛ هر کسی با اخلاص ترین عملش را به سوی خدا بفرستند، خداوند بهترین مصلحت ها را به او اعطا می کند، عمل کنیم تمامی مشکلات ما حل خواهد شد و باید در رفتار، گفتار و اعمال ما اخلاص باشد و با خدا معامله کنیم، همان کاری که حضرت زهرا و فرزندانش کردند و کسی که با خدا معامله می کند پشیمانی نخواهد داشت و در تجارت خود ضرر نمی کند.

حجت الاسلام امامی با بیان این که عبادت و بندگی مهم ترین فرهنگ مکتب حضرت زهرا (س) است، تصریح کرد: شهدا به تبعیت از حضرت زهرا (س) و اهل بیت(ع) با خدا معامله کردند. آن چیزی را که خداوند از انسان می خرد با وزن و مقدار نیست، بلکه کیفیت و اخلاص در آن عمل ملاک و معیار الهی است و عملی که از انسان با شهوت و غضب اما با اخلاص صادر شود خریدارش پروردگار خواهد بود.

وی در پایان گفت: سردار سلیمانی کسی بود که تمام هستی اش را در راه ولایت و اهل بیت(ع) کف دست گرفت و به میدان آمد و بنا به فرمایش رهبر انقلاب همیشه از دوربین و رسانه ای شدن فرار می کرد، اما خداوند او را به جایی رساند که شهادتش تمام دنیا را به لرزه در آورد و شهره خاص و عام شد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha