جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی با بیان اینکه دشمنان باید منتظر انتقام سخت باشند، گفت: متاسفانه برخی امروز تخریب شهید سلیمانی را کلید زده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ناصر محمدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک ولایتمدار حقیقی و واقعی بود و این مسئله در وصیت نامه این شهید عزیز هم ذکر شده بود، گفت: سردار سلیمانی به ما فهماند که همه باید همیشه پشت ولایت باشیم تا انقلاب اسلامی بتواند مسیر حقیقی خود را طی کند.

امام جمعه موقت یزد با اعلام اینکه شهید سلیمانی سیاست‌مدار بود و هیچگاه سیاست‌باز نبود، اظهار داشت: سیاست بازی به معنای دروغ گویی و حقه بازی است، اما شهید سلیمانی زیر چتر ولایت همیشه به دنبال رضایت خدای متعال و نجات مستضعفان از چنگال ستمگران بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی قهرمانی بود که عرصه را در منطقه بر دشمن تنگ کرده بود، افزود: از لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و کشورهای دیگر شاهد فعالیت های اثربخش شهید سلیمانی بود که توانست با رشادت خود دشمن را شکست دهد.

محمدی ادامه داد: شهید سلیمانی فردی بود که قدرت دیپلماسی قوی و شجاعت مثال زدنی داشت، ولی دشمن ناجوانمردانه و در یک شرایط نابرابر او را به شهادت رساند.

امام جمعه موقت یزد اعلام کرد: دشمن به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن، سردار سلیمانی را به شهادت رساند و به آن هم افتخار کرد، در حالی که این چنین حرکت های زشت و منفورانه ای هیچگاه افتخار ندارد، بلکه این حرکت وحشی گری است.

وی با بیان اینکه دشمنان باید منتظر انتقام سخت باشند و در آن شکی نیست، افزود: آمریکایی ها باید بدانند که دیگر در کشور خودشان هم امنیت نخواهند داشت و به گفته برخی مسئولان کشور، شاید در این کشور انتقام از عاملین این حرکت ناجوانمردانه گرفته شود.

محمدی با بیان اینکه متاسفانه برخی در کشور دست به تحریف چهره مطهر شهید سلیمانی زده اند، گفت: این تحریف کنندگان، شهید سلیمانی را فقط قهرمان ملی می نامند، در حالی که این شهید بزرگوار زیر چتر ولایت برای مبارزه با مستکبرین تلاش می کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha