دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه سلماس

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی گفت: عده ای گرانی های سرسام آور را نادیده گرفته و بی شرمانه در تریبون رسمی کشور دم از رفراندوم می زنند و اگر بنا است رفراندوم برگزار شود باید در سیاست های آقایان که نتیجه اش گرانی ها و بدبختی های مردم است، برگزار شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امروز در خطبه های نماز جمعه سلماس که در مصلای این شهر برگزار شد، با بیان این که کمترین مرحله تقوا مراعات عمل با حساب و کتاب است، اظهار داشت: وجود حضرت زهرا (س) از وسیله هایی است که انسان را زودتر به خداوند می رساند و امام حسن عسکری (ع) بیان می کنند که ما برای شما حجت هستیم و مادرمان فاطمه برای ما حجت است.

وی ادامه داد: بعد از حضرت رسول اکرم(ص) فتنه ها شروع شد و مظلومیت اهل بیت(ع) با حضرت زهرا (س) شروع شد و به جای دلداری دادن به فرزندان پیامبر، به بیت آن حضرت هجوم آوردند و دشمنی خود با پیامبر را علنی کردند.

امام جمعه سلماس با بیان این که سکوت خواص و مردم زمینه را برای آتش زدن خانه پیامبر الهی فراهم ساخت، گفت: تنها کسی که در مقابل فتنه از ولایت دفاع کرد، حضرت زهرا (س) بود و در فتنه 88 قبل از نتایج انتخابات خود را پیروز انتخابات اعلام کردند و بعد هم به بهانه تقلب فتنه را به راه انداختند و همان کاری را کردند در جریان حمله به خانه امام علی (ع) کرده بودند و پا را فراتر گذاشته و مساجد را آتش زده و به عاشورا و عزاداری اهانت کردند و مردم با تمام قدرت در مقابل فتنه ایستادند و آن را خاموش کردند.

وی اضافه کرد: دشمن همیشه برای به زانود درآوردن اسلام به ولایت حمله می کند و امروز توسط یک شیخ ساده لوح و نادان به مرجعیت دینی، ائمه اطهار(ع) و مردم توهین می کنند و در حالی که این فرد ظلم های یک تروریست را نادیده می گیرد و مردم قهرمانانه ثابت کرده اند که پشت ولایت فقیه ایستاده اند و اگر این ملت ایران در زمان حضرت زهرا بودند اجازه نمی دادند در خانه حضرت زهرا بسوزد.

حجت الاسلام طباطبایی، رمز موفقیت سردار سلیمانی را ولایت مداری عنوان کرد و بیان داشت: سردار سلیمانی با بصیرت الهی خود و با تبیعت از ولایت، نقشه های استکبار را خنثی کرد و وحدت را در منطقه بر علیه استکبار و داعش ایجاد کرد و در هیچ منطقه ای از دشمن شکست نخورد و مردم هم در شهادت این سردار رفراندوم اجرا کردند و در حمایت از مقام معظم رهبری و ولایت به میدان آمدند.

وی گفت: رهبر انقلاب به صورت شفاف بیان کردند که دشمن ما را تحریم کرده و رفع تحریم هم در دست آنهاست، اما خنثی سازی آن در دست مسئولین کشور است و آن هایی که با سیاست برجام و مذاکره بر سر کار آمدند باید بدانند که نتیجه سیاست های آن ها وضعیت اقتصادی امروز کشور است و باید به جای دل بستن به دشمن تحریم ها را رفع و خنثی کنند.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: باعث تاسف است که بازار کشور با یک سخنرانی فلان فرد خارجی بالا و پایین بیاید و همت مسئولین و دولت می تواند همه تحریم ها را خنثی کند و طرح مجلس برای مقابله با تحریم هوشیارانه بود که صدای غرب را در آورد، در برجام آن همه وعده داده شد اما هیچ کدام اجرایی نشد.

وی ادامه داد: باعث تعجب است که دولت با طرح مجلس مخالفت می کند و باید بدانند که آمریکا و غرب دشمن اسلام و حکومت اسلامی است و می خواهند ریشه اسلام و ولایت فقیه را بزنند و باید رویکرد مسئولین خدمت به مردم و اطاعت از ولایت فقیه باشد و امروز مردم از لحاظ اقتصادی در فشار هستند و مشکل اصلی امروز نه تحریم بلکه مدیران ناکارآمد و ناتوان است.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: عده ای گرانی های سرسام آور را نادیده گرفته و بی شرمانه در تریبون رسمی کشور دم از رفراندوم می زنند و اگر بنا است رفراندوم برگزار شود باید در سیاست های آقایان که نتیجه اش گرانی ها و بدبختی های مردم است برگزار شود و مردم سال گذشته در تشییع جنازه سردار سلیمانی رفراندوم را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: عده ای برای توجیه ناکارآمدی خود، بیان می کنند که ملت ایران به این تفکر و وضعیت رای دادند، این اصلا قابل توجیه نیست، مردم به این رای دادند که مشکلات کشور حل شود نه این که هر روز سفره های مردم کوچک شود و فشارها بر آن ها افزایش پیدا کند و باید از این مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha