پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام‌جمعه ابرکوه

حوزه/امام جمعه ابرکوه گفت: یک خودرو را به ۱۲ برابر قیمت واقعی اش به قیمت کاذب رساندید، چرا به جای ارزان کردن آن دوباره شورای رقابت ۴۰ درصد ازدیاد قیمت می زند ؟! شما را به خدا مردم را ناامید نکنید، ای کاش قیمت ها را به مردم می سپردید و شما بی لیاقت های سیر، گرسنگان را گرسنه تر نمی‌کردید!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با اشاره به اولین روز آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۱ با اشاره به ایام میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام اظهار داشت: عیسای روح الله همچون پیامبر عظیم الشأن اسلام پیام آور آیین مهرورزی و مردم دوستی بود و او به عنوان پیغمبر خدا همواره به اقامه عدل و نفی ظلم همّت گماشت و دنیا طلبی را مذموم و ناپسند می‌شمرد و در معاشرت ها همواره با فقرا و تهی دستان همنشین و همراه بود و از زیاده طلبان و مستکبران دوری می‌جست . 

وی افزود: حضرت مسیح علیه السلام از پیامبران اولوالعزم الهی است که در ایجاد و پیدایشش معجزه و در عروج از این عالم خاک هم معجزه بود، این پیامبر بزرگ، که ما قبل از پیامبر اسلام دین رسمی مسیحیّت را داشت، با آمدن اسلام دین او منسوخ شد و نام شریفش در قرآن مجید همراه با فضیلت و عظمت یاد شده و از او بنام عبدالله و روح الله یاد شده است . 

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: در قرآن مجید در ۴۵ مورد به نام عیسی و ۱۵ مورد با لقب مسیح از او یاد شده است و با اینکه این پیامبر بزرگ را همگان با شاخصه مهر و دوستی و صلح و صفا می‌شناسند امّا سوغات پیروان امروزش در دنیا ، دود باروت و قتل و کشتار و بی رحمی و توسعه طلبی و استکبار ورزی و قلدر مآبی است . 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز آمریکا و غرب به دروغ داعیه پیروی از این پیامبر الهی را دارند، در حالی که دستشان تا مرفق به خون بی گناهان و مظلومان به ویژه در جهان اسلام آغشته است . 

وی افزود: امروز ایران اسلامی که پرچمداران عزت و اعتلای جهان اسلام است مورد تاخت و تاز و هجمه ها و جنگ های تمام عیار این مدعیان دروغین آیین مسیحیّت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی قرار گرفته و ظالمانه ترین تحریم‌ها را از ناحیه دشمن تحمّل می‌کند و کارنامه سیاه رئیس‌جمهور جلاّد آمریکا ظرف چند سال ریاست جمهوری اش برای جهان بشریت شرم آور است . 

امام جمعه ابرکوه، با یادآوری  ۱۲ دی سالروز به شهادت رساندن شهید شیخ نمر باقر النّمر توسط رژیم سفّاک و وهابی سعودی ابراز کرد: مگر این جنایت جز به دستور ترامپ  قاتل نبود ؟

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با یادآوری ۱۳ دی اوّلین سالروز شهادت جهان قهرمان و سردار جبهه مقاومت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار داشت: این هم جنایتی است که خود ترامپ مسئولیتش را به صورت مستقیم پذیرفت و گفت که به دستور او این ترور انجام گرفته است . 

وی تصریح کرد: امروز دنیا با چشم خود دید که این خون مظلومانه شهید سلیمانی بود که شاخ ترامپ را شکست و این تروریست بین‌المللی که در این چند سال کوتاه از عمر سیاسی خود جنگ افروزیهای زیادی را در جهان مدیریّت کرد و به این جنایت ها افتخار نمود به فضاحت کشیده شد .

امام جمعه ابرکوه ابراز کرد: این خون شهید سلیمانی بود که رئیس جمهور قدّاره بند و یاغی آمریکا را به رغم تلاش های زیاد برای ماندن در قدرت مفتضحانه به زیر کشید و به زودی این جرثومه فساد و قتل و جنایت را به زباله دانی تاریخ خواهد افکند . 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد:یکی از ثمرات خون شهید سلیمانی این بود که مجلس عراق با تصویب خروج نیروهای آمریکایی از عراق جوابی دندان شکن به ترور بزدلانه سردار دل ها داد و این ترور خبیثانه ترامپ آغازی برای پایان حضور شرارت بار آمریکا در منطقه شد . 

وی ادامه داد: رئیس جمهور کینه‌توز آمریکا در این واپسین روزهای حکومت و قدرتش از هر تلاشی برای گرفتن دق دل از مسلمانان کوتاهی نخواهد کرد چنانچه در همین راستا دستور داد ۴ آمریکایی که عضو شرکت بلاک واتر بودند و در سال ۸۶ عامل کشتار عراقی ها بودند و در دوران محکومیّت خود را سپری می کردند دستور عفو و آزادی آنان را داد آنگونه که سازمان ملل را نیز به واکنش وا داشت و در این خصوص اعلام کرد که عفو ترامپ ناقض قوانین بین‌المللی است . 

امام جمعه ابرکوه یاداور شد: دوشنبه ۱۵ دی سالروز ورود مقام معظم رهبری به شهرستان ابرکوه است. این خاطره شیرین را که ولی امر مسلمین به کام و ذائقه مردم مؤمن و انقلابی این شهرستان ریختند و در سفر به استان یزد به میل خود تنها به مردم این شهرستان افتخار میزبانی داده و سفرکردند، مردم ما هرگز فراموش نخواهند کرد . 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: من امیدوارم تقاطع ۱۵ دی که ورودی به شهرستان و به یاد این سفر ولایت احداث می شود، زودتر به سرانجام برسد و همچنین از نشریه ۱۵ دی نیز که با هدف مانایی این سفر منتشر می شود ابراز امتنان داریم . 

وی افزود: با اینکه از ۱۶ آذر روز وقوع سیل در شهرستان ۲۲ روز می گذرد همچنان ابرکوه به عنوان شهر سیل‌زده استان خبرساز است و آیت الله ناصری و استاندار به همراه مسئولین شهرستان همچنان پیگیر حل مشکلات مردم هستند و در این خصوص جلسات مختلف در استان و شهرستان گرفته شده و خروجی این جلسات انشاءلله از این هفته است که اقداماتی در بخش بهسازی و افزودن آب بندها صورت گیرد و تاکنون ۲۳ آب بند داشتیم - ۱۶ آب بند دیگر در دست احداث است .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: در بحث کشوری مشکل حمله پیاپی غول گرانی و نابود کردن زندگی مردم که به واسطه رعایت دستورات ستاد ملّی مبارزه با کرونا شدّت مضاعف یافته و افسارگسیختگی قیمت‌ها به باور ما ناشی از ضعف مدیریت در کشور است، متأسفانه فریادهای ما نتیجه عکس داد و به نظر می رسد برای بهبود امر معیشت مردم باید به عکس صحبت کنیم و بگوییم تا می توانید اجناس را گران کنید،  شاید مسئولین در کشور عکس آن عمل کنند !!

وی ابراز کرد:  یک خودرو را به ۱۲ برابر قیمت واقعی اش به قیمت کاذب رساندید، چرا به جای ارزان کردن آن دوباره شورای رقابت ۴۰ درصد ازدیاد قیمت می زند ؟! شما را به خدا مردم را ناامید نکنید، ای کاش قیمت ها را به مردم می سپردید و شما بی لیاقت های سیر، گرسنگان را گرسنه تر نمی‌کردید!.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha