یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شکست تحریم ها

حوزه/امام جمعه بخش بهمن گفت: اگر ما راهبرد خنثی‌سازی را دنبال کنیم در صورت تغییر مسئولین اجرایی آمریکا و کشورهای غربی، این راهبرد، سبب مصون ماندن جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»دریزد، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های امروز بخش بهمن ابرکوه با یادآوری فرارسیدن اولین سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز برای اداره کشور نیاز به تفکر شهید سلیمانی داریم.

وی افزود: شهید سلیمانی ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله، شجاعت و مقاومت داشت و او در زمان حیات قهرمان شکست استکبار بود و اجازه نداد آمریکا در عراق و سوریه به مقاصد خودشان برسند و تمام معادلات آنها را در منطقه به هم زد.

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: استکبار از شهید سلیمانی عصبانی بود و او را به شهادت رساند و پس از شهادتش هم با تشییع میلیونی که در ایران و عراق از پیکر مطهر ایشان شد باعث شکست دشمن شدند و امروز آمران و عاملان این جنایت بزدلانه باید منتظر انتقام سخت کشور ما باشند.

*ساخت واکسن کرونا با وجود تحریم‌

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به ساخت واکسن کرونا در کشور اظهار داشت: روزهای گذشته برگ جدیدی در تاریخ پزشکی کشورمان رقم خورد و ایران عزیز به همت دانشمندان در شرایط فعلی که تحت شدیدترین تحریم ها حتی تحریم غدایی و دارویی قرار داریم نخستین تست انسانی واکسن ایرانی کرونا آغاز شد.

وی ابراز کرد: بعد از تست واکسن‌کرونا، برای زیر سئوال بردن این کار ارزشمند و مهم دانشمندان کشورمان،گزافه گویی ها و هجمه‌های دشمنان و منافقین آغاز شد و تا امروز ادامه دارد و امروز هم منتظر نتیجه ندادن و تلفات ناشی از این واکسن ایرانی هستند اما بدانند اولین تلفات واکسن کرونای ایرانی ضربه مغزی شدن مجریان شبکه‌های معاند هستند که بعد از همه یاوه گویی ها ضایع شدند.

امام جمعه بهمن تأکید کرد: ساخت این واکسن یک پیام مهم به دشمنان غربی و اروپایی داشت که ما می توانیم و یک پیام هم به دولتمردان کشورمان دارد که توجه و اعتماد به داخل راحل مشکلات است.

*مقابله با تحریم با تکیه بر توان داخلی و نگاه به داخل محقق می‌شود

حجت الاسلام علیزاده با یادآوری سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص خنثی سازی و رفع تحریم ها گفت: به جای رفع تحریم‌ها که به دست دشمن است به خنثی‌سازی تحریم‌ها که دست خودمان هست، بیندیشیم و  راهکار مقابله با تحریم صرفاً مذاکره و گفتگو با دشمن نیست بلکه با رویکرد نگاه به داخل و تکیه بر توان داخلی می‌توان تحریم‌ها را خنثی کرد.

امام جمعه بخش بهمن تسریح کرد: بدعهدی دشمن و عدم تعهد دشمنان نسبت به مذاکرات که نمونه آشکار آن برجام است، ایران را ترغیب می‌کند که به جای صرف زمان برای مذاکره و رفع تحریم‌ها به دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم.

*جنگ هراسی نشانه درمانده شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی است

 امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: این روزها پایان کار شرورترین رئیس‌جمهور آمریکا ترامپ است و عده‌ای بر این باورند که در این روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ، ممکن است دست به اقدام نظامی بزند، اما باید گفت این فقط یک ادعای توخالی و جنگ روانی است چون اولا آمریکا و اسرائیل همیشه در پی حمله به ایران بوده‌ اند و گزینه های آنها روی میز بوده است اما الان می دانند ایران امروز، ایران سابق نیست لذا جرأت حمله به ایران ندارند.

مردم با بصیرت فتنه جدایی مردم از ولایت را خنثی می کنند

وی یاداور شد: فتنه همیشه در طول تاریخ بوده است و از پیامدهای مثبت آن، پختگی اجتماعی و سیاسی مردم است و موجب می شود چهره منافقین برملا شود همانگونه که در فتنه ۸۸ چهره آنها برملا شد و به مقاصد خود نرسیدند.

امام جمعه بهمن ادامه داد: آنچه مهم است اینکه فتنه تمام شدنی نیست و امروز منافقین و فتنه گردان فتنه جدایی مردم از ولایت را در سر می پرورانند و تلاش می کنند تمام مشکلات کشور گردن رهبری انقلاب بیندارند و مردم را از ولایت جدا کنند اما بدانند مردم با بصیرت فتنه آنها را خنثنی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha