پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علامه مصباح یزدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد رحلت عالم و معلم انقلابی آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی رحلت عالم و معلم انقلابی آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله علیه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که عالم مجاهد و پارسا و معلم انقلابی حضرت آیت الله علامه محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله علیه دار فانی را وداع گفته و دوستان و ارادتمندان خود را داغدار کرده است.

این عالم فقیه، فیلسوف و متفکر از مبارزان غیور انقلاب و از یاوران و مدافعان خستگی ناپذیر امام و رهبری بود و درعرصه‌های علمی و فقهی نقش‌آفرین بود. عمر با برکت این عمار انقلاب منشأ خدمات علمی و دینی ارزنده یی بود که برجسته ترین آن تاسیس موسسه امام خمینی (ره) و تربیت هزاران شاگرد می باشد. علم و تقوا و ایمان راسخ به مبانی انقلاب و ولایت و استقامت در این راه از مهم ترین ویژگیهای این عالم فیلسوف بود. بی شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض او  و جهان اسلام ثلمه ئی بزرگ است.

اینجانب این مصیبت را به محضر مبارک حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، شاگردان و فرزندان آن بزرگوار تسلیت گفته و علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء الله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت می کنم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha