پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پوستر شهید سلیمانی

حوزه/ فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فحر سپاه استان فارس شهید سلیمانی را از نظر نظامی بسیار بالاتر از ژنرال های غربی دانست و گفت: کاری که شهید سلیمانی با داعش در سوریه و عراق کرد بسیار در تاریخ ماندگار شد، چراکه داعش برای ماندگاری آمده بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار قنبری شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهادت شیهد سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید سردار عبدالرسول استوار که در مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب خلیج فارس برگزار شد، در خصوص شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی تربیت شده دانشگاه امام خمینی(ره) بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس، شهید سلیمانی را از نظر نظامی بسیار بالاتر از ژنرال های غربی دانست و خاطرنشان کرد: کاری که شهید سلیمانی با داعش در سوریه و عراق کرد، در تاریخ ماندگار شد، چراکه داعش برای ماندگاری آمده بود.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی تمام نقشه های دشمن را نقش برآب کرد. همه دشمنان نظام، یک هدف داشتند و آن ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بود؛ هنگامی دشمنان بیدار شدند که ما به گلوی اسرائیل رسیده بودیم.

سردار قنبری افزود: کار داعش نابودی بود و نابود کردن آن که هم از نظر اقتصادی، سیاسی، نظامی و تجهیزاتی بالا بود به این راحتی ها نبود، کاری که شهید سلیمانی کرد در تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha