شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه شوط

حوزه/ حجت الاسلام جباری با بیان ویژگی های سردار سلیمانی تاکید کرد: سردار سلمیانی ذوب در ولایت بود و همین امر موجب شد محبوب قلوب مردم، رهبر انقلاب و امام زمان باشد و مردان بزرگ در تاریخ همیشه با ولایت مداری و حرکت در مسیر روشنگری و بصیرت ماندگار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمدرضا جباری، امروز در مراسم سالگرد سردار سلیمانی که در مسجد جامع شهرستان شوط برگزار شد، با تاکید بر ضرورت شناساندن حضرت فاطمه (س) به دنیا، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یک شخصیت جهانی است و باید به جهانیان شناسانده شود و امام زمان ( عج ) را در زمان ظهور هم با نام مبارک مادرشان صدا می زنند.

وی با تصریح بر این که گریه های حضرت زهرا (س) بعد از رسول خدا (ص) بر مظلومیت ولایت بود، گفت: باید همه ما پیرو راه حضرت زهرا (س) و سردار سلمیانی ها باشیم و اجازه ندهیم ولایت در غربت بماند و مطالعه تاریخ و فتنه های آن بر اهمیت داشتن بصیرت می افزاید و امروز فرهیختگان، دانشمندان، خواص و روحانیت باید با بصیرت دینی به مردم روشنگری کنند.

امام جمعه شوط افزود: نفوذی های دشمن که در سیستم های مختلف با هدف ضربه زدن به انقلاب و نظام وارد شده اند باید بدانند که اگر از کار خود توبه نکنند و در تحت لوی ولایت وارد نشوند سیلی محکمی از جوانان انقلابی خواهند خورد.

وی در ادامه با بیان ویژگی های سردار سلیمانی تاکید کرد: سردار سلمیانی ذوب در ولایت بود و همین امر موجب شد محبوب قلوب مردم، رهبر انقلاب و امام زمان باشد و مردان بزرگ در تاریخ همیشه با ولایت مداری و حرکت در مسیر روشنگری و بصیرت ماندگار شدند.

حجت الاسلام جباری در پایان گفت: نظام اسلامی ایران با داشتن رهبری حکیم و فرزانه که به همه مسائل روز دنیا آگاهی و احاطه دارند، از دیگر نظام ها و انقلاب های دنیا متمایز است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمی نیا DE ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    درود بر امام جمعه انقلابی و جهادی