دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، در پی ارتحال آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، در پی ارتحال آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد .

متن این پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم ربانی، عارف، فیلسوف، متفکر، اندیشمند، مفسر و فقیه انقلابی علامه آیت الله محمدتقی مصباح یزدی موجب تاسف و تاثر حوزویان، دانشگاهیان و همه علاقمندان به انقلاب اسلامی گردید.

 شخصیتی که عمر با برکت خود را صرف اعتلای اسلام ناب و مبارزه با افکار التقاطی و دگراندیشان نمود، عالمی بصیر، مدافع ولایت، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که با حضور در عرصه های علمی، سیاسی و اجتماعی سدی محکم در مقابل همه منحرفان بود عمار رهبری که معیار برای تشخیص جبهه حق در عصر حاضر بود مقام ارزشمندشان مصباحی هدایتگر برای جامعه امروز بود.

 اینجانب این ضایعه بزرگ را خدمت حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه ، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و دانشگاه ها و عموم شیفتگان، ارادتمندان به ایشان و بیت مکرم شان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha