جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار انجمن ارتباطات حوزه با آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ آیت الله مصباح یزدی عمر خود را در راه ترویج معارف دینی و رفع شبهات اعتقادی و دفاع از مبانی اسلام و انقلاب صرف نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پیام تسلیت حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بمناسبت ارتحال عالم ربانی و فقیه عالی مقام آیت‌الله مصباح یزدی بدین شرح است:

بسمه تعالی

« اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شی»
خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه عالی مقام، فیلسوف متبحر حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی که عمر خود را در راه ترویج معارف دینی و رفع شبهات اعتقادی و دفاع از مبانی اسلام و انقلاب صرف نمودند، موجب تأثر و تألم گردید.

 تألیف کتب متعدد در زمینه قرآنی،کلامی، فلسفی، اخلاقی و اعتقادی و تربیت شاگردان وارسته همچنین مبارزه با خط انحراف اعتقادی در جامعه و تبیین معارف اسلام و انقلاب و حمایت از ولایت فقیه و حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه و مجلس خبرگان رهبری و مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام گوشه ای از خدمات ارزشمند ایشان است.

اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف همچنین مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه مخصوصا حوزه علمیه قم، علما و شاگردان و ارادتمندان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و علو درجات و رحمت الهی را برای آن فقید سعید از خداوند خواستارم.
٩٩.١٠.١٣

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha