شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه / امام جمعه مرند گفت: به اعتراف دوست و دشمن، حاج قاسم قهرمان معاصر و فرد پرنفوذ و موثر در غرب آسیا و سیاستمداری بسیار تاثیر گذار با تاکتیک های کارآمد در صحنه بین المللی بوده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام  علی نعمت زاده، امروز در مراسمی به مناسبت ایام فاطمیه، بزرگداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی که با حضور طلاب، اساتید و دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران مرند برگزار شد، به تبیین مقام شامخ شهید سلیمانی پرداخت و خدمات ارزشمند و بی نظیر ایشان را یادآور شد.

وی ادامه داد: به اعتراف دوست و دشمن، حاج قاسم قهرمان معاصر و فرد پرنفوذ و موثر در غرب آسیا و سیاستمداری بسیار تاثیر گذار با تاکتیک های بسیار کارآمد در صحنه بین المللی بود.

امام جمعه مرند افزود: علت تبدیل شخص حاج قاسم، به مکتب سلیمانی، ولایتمداری و ایمان ایشان همراه با عمل صالح بود.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده  ادامه داد: بزرگترین خدمت حاج قاسم به ملت ایران، تامین امنیت بود و برکات شهادت او برای اسلام و خطرش برای دشمنان بیشتر از زمان حیاتش است.

وی افزود: حاج قاسم در سایه عزت به مقام شهادت و سرداری اسلام رسید. ما طلبه ها باید از سردار درس ولایتمداری و مردمداری یاد بگیریم و راه را برای خود و آیندگان باز کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha