جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتقام

حوزه/ رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان با تاکید بر اینکه قاتلان حاج قاسم در کره زمین آسایش و آرامش نخواهند داشت، گفت: قطعا حرامیانی که چه مستقیم و چه غیر مستقیم در شهادت این مرد بزرگ جهان اسلام مشارکت داشتند، سیلی سختی را در آینده نه چندان دور خواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این شهید بین‌المللی، با حضور در میادین خدمت، با برچسب ولایتمداری، توانست در میان تمام اقوام جهان اسلام چهره‌ای درخشان در آسمان اندیشه‌های جهاد و مبارزه با امپریالیسم و صهیونیست شود.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان، حاج قاسم را تجلی نور فاطمی در حق مداری و تبیین ارزشمند ولایتمداری در جامعه دانست و با تاکید بر اینکه قاتلان حاج قاسم در کره زمین آسایش و آرامش نخواهند داشت، مطرح کرد: قطعا حرامیانی که چه مستقیم و چه غیر مستقیم در شهادت این مرد بزرگ جهان اسلام مشارکت داشتند، سیلی سختی را در آینده نه چندان دور خواهند چشید.

وی افزود: امروز در مکتب حاج قاسم در رشته‌های اخلاص، شجاعت، شهادت، جهاد، ابتکار در مدیریت بحران و ولایت شناسی فارغ‌التحصیلانی هستند که چون شهید همدانی، شهید حججی، شهید ملکی و شهدای دیگر توانسته‌اند منظومه ستارگان روشنگر راه ظهور را برای نسل‌های آینده تبیین نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به اینکه حاج قاسم متعلق به کرمان، ایران و یا عراق نیست و اختصاص به جهان اسلام دارد، عنوان کرد: امروز بشریت بر اساس فطرت پاک خود مطالبه‌گر انتقام خون مظلومی است که از ترور، آدم کشی و قتل و غارت جلوگیری می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت‌های منطقه قوام حاکمیت خود را مدیون این مجاهد بزرگ اسلام هستند، گفت: امروز ملت‌های مستضعف جهان عهدی ناگسستنی با اهداف حاج قاسم دارند و این عهد تا دستیابی به هدف اصلی مستمرا ادامه خواهد داشت.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان با بیان اینکه ویژگی‌های شهید سلیمانی در میدان‌های مختلف او را تبدیل به الگویی برجسته در جهان کرده است، اظهار داشت: سالگرد شهادت این فرمانده بزرگ سپاه اسلام، باید لشگر فرهنگی قدس برای صدور انقلاب اسلامی و تحقق تمدن اسلامی را فراهم سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha