جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویری از مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در کنار رهبر معظم انقلاب

حوزه/ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن تسلیت و ابراز تاثر نسبت به درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: وی مجتهد و فیلسوفی بود که همواره در عرصه‌های متعدد به نظام اسلامی خدمتی خالصانه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طی پیامی درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«وَ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

درگذشت عالِم مجاهد حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی‌(ره)، مجتهد و فیلسوف، ولایت‌مدار و ولایت‌محور، استاد برجسته حوزه‌های علمیه و از علمای أعلام و عضو مجلس خبرگان رهبری؛ مصباح دین و انقلاب، مبارز پایدار رژیم ستم‌شاهی، یار و یاور امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)؛ بنیان‌گذار و رئیس مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره) که سالیان متمادی از عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کردند؛ موجب تأثر و تأسف اینجانب و همکارانم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شد.

آن عالمِ فقید، طی سالیان متمادی تلاش مخلصانه در مباحث اجتماعی اسلام، از جمله بحث جهاد، قضا و حکومت اسلامی و فرهنگی، خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مؤمن و شهیدپرور کشورمان داشتند و همواره یار و همراه خادمان مساجد، علی‌الخصوص کانونهای فرهنگی هنری بودند.

اینجانب رحلت آن عالم ربّانی را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران، و بیت معزّز و محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت ‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha