شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ مدیر کانون فرهنگی شهید نجف نجفی گفت: به مناسبت سالروز وفات حضرت زهرا(س) و سالگرد سردار رشید اسلام، کانون فرهنگی شهید نجفی اقدام به برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و روایت گری با حضور همرزم شهید سلیمانی در شیراز کرده است.

خدیجه نجفی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص وظایف نهادهای فرهنگی، اظهار کرد: یکی از وظایف خطیر نهادهای فرهنگی در جامعه امروز، خدمت به جامعه و ترویج مکتب سلیمانی است.

وی با اشاره به این که دشمن در صدد تخریب ایمان و عقیده نوجوانان ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: متولیان فرهنگی نباید میدان را خالی کنند، بلکه باید با تبیین و بررسی مکتب سلیمانی در میان قشر جوان، به تربیت نسل سلیمانی بپردازند.

مدیر کانون فرهنگی شهید نجف نجفی خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز وفات حضرت زهرا(س) و سالگرد سردار رشید اسلام، کانون فرهنگی شهید نجفی اقدام به برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و روایت گری با حضور دوست و همرزم شهید سلیمانی در شیراز کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: کانون فرهنگی شهید نجفی در حاشیه این مراسم اقدام به کمک های نقدی به ایتام و اجرای فراخوان پویش بزرگ دانش آموزان مکتب سلیمانی در قالب، شعر، کلیپ، داستان و ... کرده است و به ده نفر از برگزیدگان هدایای نقدی به همراه بسته فرهنگی اهدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha