شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مولانا علی حیدر فرشتہ

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین علی حیدر فرشته گفت: آیت الله مصباح یزدی برای استقرار و ثبات انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه، در کنار رهبر کبیر امام خمینی (ره) سخت تلاش کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین علی حیدر فرشته رئیس مجمع علما و خطبا حیدرآباد هند از ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی ابراز تأسف کرد و گفت: ارتحال چنین وجود بزرگی در جمهوری اسلامی ایران، ضرر بزرگی برای ملت اسلامی، به ویژه جمهوری اسلامی ایران است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

عن الإمام الصادق (ع): "إذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمة لا یسدّها شیء إلی یوم القیامة" 

با اندوه فراوان این خبر غم انگیز را دریافت می کردیم که آیت الله حاج محمدتقی مصباح یزدی، عالم بزرگ دینی ایران، فیلسوف اسلامی، اندیشمند بزرگ، مفسر قرآن، نویسنده کتابهای بی شمار و بازوی رهبر انقلاب پس از یک بیماری کوتاه دار فانی را وداع گفت.

وی از همان ابتدای انقلاب برای استقرار و ثبات انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه، در کنار رهبر کبیر امام خمینی (ره) سخت تلاش کرد. امروز ارتحال چنین وجود بزرگی در جمهوری اسلامی ایران، ضرر بزرگی برای ملت اسلامی، به ویژه جمهوری اسلامی ایران است.

به این مناسبت غم انگیز، خدمت حضرت امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، جامعه مدرسین، حوزه های علمیه، مراجع تقلید، علما و همه مؤمنان به ویژه در به خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم.

از خداوند متعال مسئلت می کنیم که به روح آن مرحوم جایگاه رفیعی عطا کند و به داغدیدگان صبر جمیل و اجرِ جزیل عطا کند.

علی حیدر فرشته

رئیس مجمع علما و خطبا حیدرآباد جنوب هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha