شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ صعود کارکنان مرکز مدیریت و جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه به قله 2265 متری هلیله کوه قم به یاد سردار دلها

حوزه/ ۱۰۰نفر از کارمندان مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان، صبح جمعه۱۲ دی ماه به قله ۲۲۶۵ متری هلیله کوه قم صعود کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مدیر سلامت و امداد حوزه‌های علمیه از برگزاری برنامه کوهنوردی صدنفره‌ کارمندان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و جمعی از طلاب به قله ۲۲۶۵ متری هلیله کوه قم به مناسبت شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان در روز جمعه ۱۲ دی ماه۹۹ خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی پناهی خاطرنشان کرد: برنامه فوق با همکاری پایگاه بسیج شهدای روحانی کارکنان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان معاونت منابع انسانی و تیپ مستقل امام صادق علیه‌السلام با سرپرستی حجت‌الاسلام شریفیان مهر مشاور فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور و مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی عالیان برگزار گردید.

وی افزود برنامه فوق از ساعت هفت صبح روز جمعه با قرائت قرآن و عزاداری در جوار شهدای روستای ابر جس آغاز و سپس برنامه صعود آغاز و به مدت دو ساعت به طول انجامید که بعد از فتح قله برنامه مدیحه‌سرایی روایت‌گری انجام و تصاویر و پلاکاردهای مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بر فراز قله نصب و یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت گرامی داشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 0
    خسته نباشید. فقط قله رو اشتباه رفتید! اونجایی که رفتید قله نیست که ! اون سمت دشت بالای صخره ها قله است نه این سمتی که شما ایستادید!
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    2 0
    در خبر آمده است که صدنفر کارمند مرکز مدیریت حوزه رفته اند کوه نوردی، اگر کرونا خطری ندارد لطف کنید کتابخانه های حوزوی را بازگشایی کنید. اگر کتابخانه ها را ماهها است تعطیل کرده اید چون کرونا خطر دارد که این صدنفر چطور با هم رفته اند گردش؟ در ایامی که کرونا نبود ساعت هشت و نیم شب تمام کتابخانه های حوزوی در سراسر قم تعطیل می شدند و حتی یک کتابخانه شبانه روزی در قم نبود (سی سال قبل در تهران کتابخانه شبانه روزی تاسیس شده است) در ایامی که کرونا نبود چندین سال قبل که مسول فعلی نبامده بود دمای هوای بخش کامپیوتر کتابخانه فیضیه بیست و پنج درجه به بالا بود و بسیار گرم (چون مسول مربوطه گرمایی بود حاضر نبود سیستم سرمایش را اصلاح کند و اعتراض ما هم به جایی نرسید تا مسول بالاخره عوض شد) اینها مشکل ماست آقایان رفته اند گردش