شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم بزرگداشت شهدا در شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: شهید سلیمانی به دنبال تعریف و تمجید مردم نبود، در صدد این بود که رضایت خداوند را داشته باشد؛ چند تن از مدیران ویژگی های شهید سلیمانی را دارند؟

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که در کنار قبور شهدا در دارالرحمه شیراز برگزار شد، با طرح این سؤال که رمز ماندگاری حاج قاسم سلیمانی چه بود؟ اظهار کرد: بدون شهدا ما هیچ بوده و هستیم؛ حاج قاسم چه کارهایی را انجام داد که جمعیت میلیونی برای ایشان مراسم تشییع و سالگرد گرفته و می گیرند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد: در نهج البلاغه حضرت علی(ع) می فرماید هرکس که بین خود و خداوند را اصلاح کند، خداوند نیز او را اصلاح خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به دنبال تعریف و تمجید مردم نبود، چراکه در صدد این بود که رضایت خداوند را داشته باشد؛ چند تن از مدیران ویژگی های شهید سلیمانی را دارند؟

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود: امروزه مشاهده می کنیم که نام حاج قاسم سلیمانی در جهان می درخشد. در کشورهای اروپایی عکس های او را نصب می کنند، و این چیزی جز اصلاح بین خود و خدا نبود.

وی مطرح کرد: شهدا ندای رهبر و ولی زمان پاسخ دادند و به میدان آمدند؛ آیت الله مصباح نیز اینگونه بودند و ارادت ویژه ای به مقام معظم رهبری داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به اینکه کلام و امر ولی برای شهدا مهم بود، عنوان کرد: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم از درون یک واعظ داشتند و به دنبال آن بودند که آنها را به خداوند متصل کند. حاج قاسم ها یک بعدی نبودند، شهدا ابعاد مختلف داشتند و می درخشیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha