جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مصباح

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی به این شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
 
خبر فقدان فقیه مجاهد و پرهیزگار، فیلسوف و مفسر عالی مقام و استاد برجسته اخلاق مرحوم حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی (رضوان‌الله‌علیه) ، موجب تأثر و تأسف شدید گردید.
ایشان با حضور مستمر در عرصه دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری معظم انقلاب اسلامی(دامت برکاته)  و در پرتو تلاش‌های ستودنی در عرصه علم، تقوا، زهد و پارسایی کارنامه درخشانی از خدمات پربرکت علمی، فرهنگی و انقلابی بر جای نهاد و با سعی مجدانه خویش، در راه تربیت نفوس مستعده از شاگردان واقعی مکتب امام صادق«علیه السلام» نمونه ارزشمندی از خدمت صادقانه برای حوزه های علمیه، جامعه و انقلاب اسلامی بودند.  عاش سعیدا و مات سعیدا.
مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر این واقعه را خسارتی بزرگ برای حوزه های علمیه می داند.
ضمن عرض تسلیت رحلت این عالم گرانمایه به مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید و خانواده مکرم ایشان، از خداوند متعال برای ایشان غفران الهی، علوّ درجات و مصاحبت با اهل بیت (علیهم السلام)  را خواستارم و برای همه بازماندگان محترم آرزوی صبر و اجر و طول عمر با برکت مسالت می‌نمایم.

سید علی عماد

رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha