جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی مهدی‌شهر

حوزه/ هم‌زمان با ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه سمنان تدفین و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، پیکر این دو شهید والامقام در ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان در شهرستان مهدی‌شهر تدفین و آرام گرفتند.

آیین تدفین و خاکسپاری این شهدا با حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه سمنان و قشرهای مختلف مردم در محوطه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان واقع در شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد.

مسعود نصیری زرندی، رئیس دانشگاه سمنان، با اشاره به اینکه دانشگاه سمنان پیش از این نیز میزبان یک شهید گمنام دیگر بوده، اظهار داشت: با تشیع و تدفین این دو شهید والا مقام که یادگاران هشت سال دفاع جانانه در برابر دشمن هستند، تعداد شهدای آرمیده در دانشگاه سمنان به سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌رسد.

وی با بیان اینکه این شهدای تازه تفحص شده ،  ۲۰ و ۲۱ ساله هستند که در عملیات های والفجر ۴ در منطقه پنجوین عراق و نیز عملیات والفجر یک در منطقه فکه آسمانی شدند، تصریح کرد: دانشگاه سمنان به وجود این شهدا افتخار می کند ، این شهدا محور وحدت هستند و محل تدفین آنان قطعه ای از بهشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha