جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ملاقات خانواده‌های قربانیان حمله به مسجد با اعضای تیم کریکت

حوزه/ اعضای تیم کریکت پاکستان با برخی از خانواده‌های قربانیان حمله به مسجد کرایست چرچ دیدار کردند. در این حمله تروریستی ۵۱ نمازگزار مسلمان جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، خانواده‌های قربانیان حمله به مسجد در نیوزیلند با ستاره‌های تیم کریکت دیدار کردند.

اعضای تیم کریکت پاکستان روز شنبه (آخر هفته) با برخی از خانواده‌های قربانیان حمله به مسجد کرایست چرچ دیدار کردند.

 تیم کریکت پاکستان ، که این هفته در هاگلی اووال یک مسابقه دوستانه در مقابل تیم نیوزیلند برگزار می‌کرد، روز شنبه بخشی از زمان خود را به آموزش ۲۰ نفر از اعضای خانواده چهار پاکستانی که در حمله ۱۵ مارس ۲۰۱۹ کشته شده بودند، سپری کرد.

منصور رعنا مدیر تیم کریکت پاکستان گفت اعضای تیم درد تروریسم را پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند از خانواده‌های مسلمان در کرایست چرچ دلجویی کنند و همبستگی‌شان را به آن‌ها نشان دهند.

وی افزود: ما نمی‌توانیم فقدان آن‌ها را پر کنیم، اما می خواستیم لبخند دوباره‌ای بر روی لبان خانواده آن‌ها بنشانیم.

 اعضای خانواده به یک جلسه آموزشی دعوت شدند ، اما هوای نامناسب آن‌ها را مجبور کرد که در فضای بسته حضور پیدا کنند.

اعضای تیم کریکت گفتند: جهان باید یاد بگیرد که تروریسم هیچ دین و قومی نمی‌شناسد و باید محکوم شود و ریشه‌کن شود.

بازیکنان همچنین توپ‌های کریکت به بچه‌ها اهداء کردند و با اعضای خانواده عکس یادگاری گرفته و به آن‌ها امضاء دادند. مدیریت همچنین به خانواده ها بلیط مجانی تماشا برای ۵ روز را داد.

عبدالله نعیم ، که پدرش نعیم را در حملات مسجد از دست داد ، گفت که دیدار با بازیکنان کریکت بسیار خوب بوده است. بخوبی می‌شد فهمید که آنها واقعاً در این مورد فروتن بودند و این ارتباط را احساس می‌کردیم.

وی افزود: برخی از مردم این موضوع را فراموش کردند ، اما هنوز نگران و مراقب آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha