جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویری از مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در کنار رهبر معظم انقلاب

حوزه/ ۳ تن از ائمه جمعه استان سمنان با صدور پیام های جداگانه ای، ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، ۳ تن از ائمه جمعه استان سمنان با صدور پیام های جداگانه ای، ارتحال آیت الله مصباح یزدی، رئیس فقید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) را تسلیت گفتند.

امام جمعه شهر کلاته خیج - حجت الاسلام علی خداپرست

انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند و ملکوتی فقیه  انقلابی فیلسوف مجاهد عمار رهبر حضرت آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی به ملکوت اعلی پیوست.

رحلت این عالم ربانی و به تعبیر امام خامنه ای(مدظله العالی) مطهری زمان را به حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

------------------------------------------------------------------

امام جمعه میامی - حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور

بسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال جانسوز عالم ربانی، مجاهد نستوه ، استاد حوزه و مرجع عالیقدر جهان تشیع ، حضرت آیت الله مصباح یزدی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

این عالم فرهیخته عمر سراسر خیر و برکت خود را در جهت اشاعه دین و اسلام ناب محمدی معطوف نموده و خدمات ارزشمندی به حوزه های علمیه ارائه دادند.

بهره مندی از محضر اساتید برجسته و فاضلی همچون امام راحل و حضرت آیت الله بهجت رضوان الله تعالی علیه از ایشان چهره ای برجسته ساخته بود و آثار ماندگار این محقق علوم دینی به عنوان چراغ راه اهل دانش سالهای سال مورد استفاده حوزویان قرار خواهد گرفت.

اینجانب این ضایعه جانسوز را به ساحت مقدس امام زمان(عج)،  مقام معظم رهبری ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و بیت مکرم این فقیه عالیقدر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

------------------------------------------------------------------

امام جمعه آرادان - حجت الاسلام جلیل شریفی نیا

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت جانسوز عالم ربانی ، فقیه و فیلسوف عالیقدر، مجاهد پرهیزگار و بصیرت آفرین حضرت آیت الله علامه حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی (اعلی الله مقامه) را به محضرمقدس حضرت ولیعصر (عجّل الله تعالی فرجه الشریف)ونائب برحقش امام خامنه ای (دامت برکاته)وحوزه های علمیه و مراکز علمی و دانشگاهی و شاگردان و تربیت یافتگان مکتب علمی و معنوی آن استاد فرزانه و حکیم وارسته تسلیت عرض می‌کنم.

آن بزرگوار که از دوستداران و حامیان و مدافعان راستین امامین انقلاب (امام خمینی و امام خامنه ای)بودند از آغاز نهضت اسلامی تا پایان عمر پر برکتشان همواره در همه صحنه ها و مقاطع حساس و تاریخی با همه توان و وجود از انقلاب عظیم اسلامی و ولایت فقیه دفاع نموده خصوصا در مقاطعی که فتنه گران و کینه توزانِ نسبت به ولایت و انقلابِ برآمده ی از خون شهیدان ،به میدان آمدند، آن عالم جلیل القدر و حکیم بزرگوار با بیان و قلم نورانی و موثّر خویش از حریم مقدس انقلاب اسلامی و ولایت دفاع کرده و روشنگری نمودند.

ایشان از نظرگاه علم و فلسفه وحکمت الهی به چنان مقامی دست یافتند که رهبر حکیم و عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدّظلّه العالی)در سالهای گذشته در توصیف ایشان فرمودند: اگر نسل کنونی از نعمت بزرگانی همچون علامه طباطبائی و استاد مطهری محرومند ،به لطف الهی این شخصیت عزیز و عظیم القدر آیت الله مصباح خلا وجودیِ آن بزرگواران را پُر می‌کند.

خداوند متعال روح مطهر و ملکوتی ایشان را با ارواح طیبه انبیا و اولیا و شهدا و امام بزرگوار محشور بفرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha