جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم تشییع

حوزه/ مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله مصباح یزدی عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، لحظاتی پیش از مصلی قدس قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سحرگاه امروز مراسم وداع با پیکر استاد برجسته حوزه علمیه قم، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی با حضورآیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله سیداحمد خاتمی نائب رئیس جامعه مدرسین، علما، اساتید، شاگردان، طلاب و مردم متدین قم با حفظ شیوه نامه های بهداشتی در مصلی قدس قم آغاز شد و این مراسم که همراه با مدیحه سرایی و عزاداری بود و پایان آن تا ساعت  ۹:۰۰ اعلام شد بود ولی تا ساعت ۹:۳۰در مصلی ادامه داشت که بعد از این مراسم پیکر آیت الله مصباح یزدی بر دوش مردم قرار گرفت و از مصلی قدس به سمت حرم حضرت معصومه(س) در حال حرکت است.

بر اساس این گزارش: پیکر این عالم ربانی بعد از تشییع و طواف دور مضجع شریف کریمه اهل بیت(ع) در جوار این بانوی کرامت و در کنار قبر استاد خود آیت الله العظمی بهجت برای همیشه آرام خواهد گرفت.

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری به دلیل بیماری در عصر روز ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹در  بیمارستان‌ بقیه الله تهران به دیار باقی شتافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha